Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

eller tryck på pilen neråt om du har PS2

säger det igen.Finns inga race eller nåt, det är bara en blinkande ring runt garaget (har kommit ca 26%) nån som vet hu man ska göra ?

Tror du ska fixa lite visual uppgrades till din bil för att få en högre star-rating, så att du sedan får ett fototillfälle, varefter en drös nya lopp kommer.

Eller så får du skaffa dig en SUV, och klara av SUV-loppen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

små "filmsnuttar" med bilder o skit ibland.. som man ändå bara trycker förbi.... det är ju ett bilspel... vem fan bryr sig om någon story i ett bilspel?

Story är nästan ett måste i varje spel. Annars är det inte intresant... Det beror kanske på om det är Nascar men i Underground så måste det nästan finnas en...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag körde mot min kompis. ettan då men ändå!

han fick asgrym star och drog lätt iväg, jag tar nitro och kommer ifatt!

precis innan han sätter på sin nitro lägger jag mig före han och han knuffar mig in i mål! :lol::P "Gotcha!" skriker jag och han är dålig förlorare! han blev lite purken! är 2'an värt att köpa? berätta lite om det! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
jag körde mot min kompis. ettan då men ändå!

han fick asgrym star och drog lätt iväg, jag tar nitro och kommer ifatt!

precis innan han sätter på sin nitro lägger jag mig före han och han knuffar mig in i mål! ;);) "Gotcha!" skriker jag och han är dålig förlorare! han blev lite purken! är 2'an värt att köpa? berätta lite om det! ;)

Öhm vart ska jag börja, så här är storyn:

Du är typ "världens" bästa street förare och i början får man se lite filmsnuttar frpn din karriär och du äger alla men när en gubba ringer och frågar om du vill joina hans team så ska du åka till han och du åker genom en gränd (allt som jag berättar sker på filmen man får inte göra det själv) och där står en Hummer som sätter på hellysena när du åker in i gränden och då krockar du och det går ut på att du ska bli bäst igen och vinna mot han som orsakade din krasch. det var storyn det.

Men själva spelet är mycket roligare än 1:an man kan välja mellan fler delar och man kan ha saxdörrar och en motorhuv som öppnas som 2 skåp och ljudanläggning med mycket mera. Och när du ska vara mede på tidningsomslag osv så får man oftast ta bilden själv jag personligen älskar spelet så jag tycker att du ska köpa det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan.

Har precis börjat spela NFSU2 och undrar över några frågor.

Efter att ha sett alla era coola och snygga bilar här på forumet dök det upp en liten fundering. Kan man rita på bilen själv eller man måste välja mellan olika blandningar färger?

En annan fundering handlar om den första bilen man har, jag tycker den sladdar lite mycket, är detta något man kan ändra i inställningar eller något som jag får lära mig hantera som det är?

Jag får väl lägga upp en egen bild på min bil så småning om.

Men denna helgen skall den spelas :P

Ha det gött! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan.

Har precis börjat spela NFSU2 och undrar över några frågor.

Efter att ha sett alla era coola och snygga bilar här på forumet dök det upp en liten fundering. Kan man rita på bilen själv eller man måste välja mellan olika blandningar färger?

En annan fundering handlar om den första bilen man har, jag tycker den sladdar lite mycket, är detta något man kan ändra i inställningar eller något som jag får lära mig hantera som det är?

Jag får väl lägga upp en egen bild på min bil så småning om.

Men denna helgen skall den spelas  :P

Ha det gött! ;)

För att bilen ska sluta sladda, sätt på stability control på options. Annars får du väl köpa nya däck, lätta den och ny fjädring.

Vad menar du med att rita bilden själv? Om du är duktig kan du säkert göra egna 3d-modeller och lägga in.

Eller du kanske undrar om man kan måla om bilen? Leta efter en graphic shop (rött ljus) där fixar du vinyler och dekaler och grejer också.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret.

Rita bilen menade jag om färgerna på bilen,

Kan man själv bestämma kompinationer. ?

exempel om jag vill ha en blå bil med rött tak :'( .

Eller om jag tex vill ha mitt eget namn på bilden eller på framrutan,?

De bilar man sett varierar ju väldigt mycket i utseende.

Ja, man kan själv välja mellan ett antal olika färger. Metallic och pärlemor finns även...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har undrat över en sak ett tag....

då jag kör med n4su2 med ratt så går ratten hela tin höger och vänster ni fattar ganska iriterande......

det var inte så då man började från början...

ratten jag har är en Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel

[EDIT] en till sak vilken bil är bäst mellan rx-7, rx-8 och supra?

Redigerad av Lord_Lime
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har undrat över en sak ett tag....

då jag kör med n4su2 med ratt så går ratten hela tin höger och vänster ni fattar ganska iriterande......

det var inte så då man började från början...

ratten jag har är en Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel

[EDIT] en till sak vilken bil är bäst mellan rx-7, rx-8 och supra?

rx-8 enligt mejj jag har använt alla 3 i karrirären och rx-8 är skönast

.ps. jag klarade ut det idag .ds. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...