Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Hur vet man vilken "stage" som outrun-racen är på? Jag har kört massor av race nu men inte låst upp wideboddy

När man bara har tillgång till City Centre så är det stage 1, Beacon Hills stage 2, Jackson Heights stage 3, Coal Harbor East stage 4, Coal Harbor West stage 5. Men har du kört mot streetrace-gängsledaren Caleb? För efter det så tror jag inte att dom outrun-race du kör räknas, jag tror det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man bara har tillgång till City Centre så är det stage 1, Beacon Hills stage 2, Jackson Heights stage 3, Coal Harbor East stage 4, Coal Harbor West stage 5. Men har du kört mot streetrace-gängsledaren Caleb? För efter det så tror jag inte att dom outrun-race du kör räknas, jag tror det.

Hmm.. det vet jag inte.. men det konstiga är att jag har tillgång till wideboddy när jag ska styla bilar utanför karriären typ när man kör single race

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. det vet jag inte.. men det konstiga är att jag har tillgång till wideboddy när jag ska styla bilar utanför karriären typ när man kör single race

Men har du inte fått ett sms i spelet där det står att du kan köra och hämta det om du klarar en tidsutmaning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan vad jobbigt, mitt NFSU2 fryser sej efter en liten stund på mina nya dator, vad i helsike är felet? Har prövat att ominstallera och sånt tjafs, men icke att det vill funka som det ska. :ph34r: Och mitt NFSU1 går i typ ultrahög fart i menyerna, skitjobbigt!

Vill så gärna kunna styla bilar när man har en dator som man inte behöver ha på näst lägsta grafikinställningarna som jag var tvungen att ha på den förra datorn...

Kan det vara mitt Club3D GeForce 6600 GT som spökar månntro? :D Mitt Far Cry funkar inte heller som det ska, blir stora svarta och vita fläckar överallt om jag inte ha på lägsta grafikinställingen...

Blev lite off-topic där men jag orkar inte skapa en ny topic bara för det där... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

JAg har typ 50 % avklarat men det finns inga race... Sen så fick jag ett sms där det stog att jag skulle lämna tillbaka bilen till Rachel. Att jag skulle åka till bilmarknaden och lämna den!! ... Även om jag kör omkring i mina egna bilar.... vad är fel?

SRY FÖR UPPDRAGNING!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att den är så att du får vara i garaget och hitta någon grej där så får man köra dom loppen man inte har klarat innan(otydligt jag vet men mitt funkar inte så jag kan inte kolla) Det där med Rachel är bara en bugg tror jag det hände samma sak för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...