Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.jag vill se hur fucking widebody ser ut.. har ju allt annat så.. står överallt i spelet "100% complete.. blablabla.. all parts unlocked hit o dit..".... men inte fan är widebodyskiten unlocked... grrr (w00t)

har för övrigt kört outruns som fan utan att det händer något..

Har du hittat alla shops/butiker o grejjer?

de kan isf va problemet, metalliclackerna var låsta för mig även fast jag klarat 100% men det var en graphics shop jag inte hade hittat, efter att jag fann den låstes metalliclacken upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hittat alla shops/butiker o grejjer?

de kan isf va problemet, metalliclackerna var låsta för mig även fast jag klarat 100% men det var en graphics shop jag inte hade hittat, efter att jag fann den låstes metalliclacken upp.

.jepp, har hittat allt sånt.. det enda som saknas är 2st magazines.. har bara vunnit 18 av 20... fast det går ju inte att göra något åt nu.. antar jag..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jag vill se hur fucking widebody ser ut.. har ju allt annat så.. står överallt i spelet "100% complete.. blablabla.. all parts unlocked hit o dit..".... men inte fan är widebodyskiten unlocked... grrr  :P

har för övrigt kört outruns som fan utan att det händer något..

Har du kört loppet mot ledaren i det där streetrace-gänget?

I så fall är det nog kört att få widebody... (w00t)

Har själv kört en gång extra bara för det, men, misströsta ej för att många av de widebody-kiten är jävligt fula! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hallå.. mitt nfsu2 e kefft

har 1 worldrace kvar å 1 url kvar. men det finns inte ett piss på kartan. har hittat alla shops å har en 10 påängar bíl, har åxå fått alla dvdcovers å magazines. alla delar unlockade..

nån som vet hur fan ja fixar de? har liksom bara klarat 63 %

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå.. mitt nfsu2 e kefft

har 1 worldrace kvar å 1 url kvar. men det finns inte ett piss på kartan. har hittat alla shops å har en 10 påängar bíl, har åxå fått alla dvdcovers å magazines. alla delar unlockade..

nån som vet hur fan ja fixar de? har liksom bara klarat 63 %

Var länge sedan jag spelade spelet nu har tagit bort det, men om man går in i menyn så finns det väll race där någonstans om jag inte minns helt fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...