Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag får inga bra bilder med min webkamera men jag hitta en bra karta på en tysk sida

Tack, är det en komplett karta?

Nu till en annan sak.. jag är på 48% nu, och Rachel vill ha tillbaka bilen.. hon säger att jag ska bege mig till Bilmarknaden men där händer inget.. varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu till en annan sak.. jag är på 48% nu, och Rachel vill ha tillbaka bilen.. hon säger att jag ska bege mig till Bilmarknaden men där händer inget.. varför?

varför det inte händer nåt för att du måste ha en egen bil du kan INTE använda Rachels bil genom hela spelet

Redigerad av pip
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför det inte händer nåt för att du måste ha en egen bil du kan INTE använda Rachels bil genom hela spelet

Jag använder ju en toyota celica som jag köpt.. men det hände inge mer me det där med rachels bil.. är på 61 % nu och har inte fått en enda ny bil sen jag var på 40 %, har heller inte låst upp sista delen än.. börjar bli lite mysko..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat spelet :( inte svårt alls dock suger toyota celica på "drag" pga fram hjuls driften.. blev riktit irriterad där ett tag..

Det enda som jag finner dåligt med det här spelet är att man inte kan kolla kontrollerna eller stälal in dom själv... visserligen är kontrollerna bra och man lär sig efter ett tag men i början kunde jag inte vinna ett race... och även det att när man klarar spelet har man inte 100% om man inte letat på alla små gömda race.. men om man sen kör dom i menyerna så får man inga pengar för dom heller..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...