Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är min pärla  :rolleyes:

Jag tog det lite lungt med färgerna eftersom jag inte gillar överstylade bilar  ;)

Edit: nästa projekt blir en rosa/limegrön mustang  -_-

Jag ska lägga upp min mustang senare ska ändra till JPG, jag vet att ni inte gillar stylade mustanger men jag var tvungen... annars skulle min familj dö :huh: ( -_- )

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har nyss köpt nfsu2 och är helt klart nöjd med vad ja sett.

... men ja undrar över en grej kan man höra nån värre bas när man lägger i audio kitet eller är d bara för syns skull??

Skulle inte tro att det gör någon skillnad på ljudet, nä...

För övrigt så är det på detta sätt en RIKTIG BIL ska se ut:

EDIT: Och så ett meddelande till Mr. Johnson... Om du var minsta gnutta seriös när du moddade de där två missfostren du postade så tycker jag riktigt synd om dig. Du kan inte modifiera bilar. Du förstör dem bara!

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyf*n vilken ful bil så där kan man ju inte göra mot en Mustang! Kolla fälgarna!Så jävl* fula!

Bra att du tycker det eftersom jag försökte göra den så ful och överstylad som möjligt. Ska för övrigt skicka in bilden till ford som förslag på ny design. Vem vet, kanske blir det standardutförandet för 2006 års modell av Mustang GT :lol:

Till Ebeeto: Jag gjorde bilarna för att försöka få alla att inse hur fult det är med överstylade bilar i konstiga färger

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du tycker det eftersom jag försökte göra den så ful och överstylad som möjligt. Ska för övrigt skicka in bilden till ford som förslag på ny design. Vem vet, kanske blir det standardutförandet för 2006 års modell av Mustang GT :mellow:

Till Ebeeto: Jag gjorde bilarna för att försöka få alla att inse hur fult det är med överstylade bilar i konstiga färger

Bra! Jag började nästan bli orolig, för att du var seriös! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...