Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

_-MadeMaN-_: Det ägde som fan, längtar tillbaka dit! ;P Och, nej, jag är inte utråkad. ;P Skenet kan bedra! ;)

Mr Johnson: Japp, båda är kvar! HEHE, i slutet på Jurrasic Park turen var jag inte beredd på att de skulle komma ett vattenfall... Höll på att få en hjärtattack när det börja gå neråt plötsligt! :P

Sorry om off- topic. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nfsu kanske inte är så jävla verklighetstroget och allting men vad är det som säger att ett spel måste vara det? är dom populäraste spelen genom tiderna verklighetstrogna? tetris, pacman, super mario bros, osv osv..

nfsu har bra körkänsla och det är det som räknas i ett bilspel... och bra körkänsla i ett bilspel är verkligen inget man ramlar över varje dag precis... spel som ens är värda att ladda hem eller köpa görs inte så ofta.. 99,9% av alla spel out there är ren skit... nfsu 1/2 tillhör den lilla andel av spel som är värda att skaffa...

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd!!

När NFSU (ettan alltså) släpptes så köpte alla de och var lyckliga! ;P

Men 2an har jag inte hört så mycket om och så, alltså de är inte värt att "köpa" det. Om ni vill ha ett bra racing spel så köp Flatout. ;P

NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 ÄR INTE VÄRT ETT ENDA ÖRE!!!

har hört att flatout är rätt dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är väl bara demot av flatout som finns ute? det riktiga kommer väl inte förrän 2005? laddar iaf hem demot nu så jag får se vad det är för skit  :D  ser häftigt ut på bilderna men det gör ju å andra sidan alla spel..

jo fan, de finns ute ^_^

http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=fl...s_max=&x=10&y=7

*edit

dock skit enligt mig :P

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker verkligen att NFSU2 är helskönt. Men det känns inte som att utvecklarna har tagit vara på den kritik som riktades mot det första spelet.

Om det är för att det är ett EA spel eller för att utvecklingen startades ganska tidigt i förhållande till realesen av 1:an(Kanske startades redan innan?)får ni avgöra själva.

Tycker defentivt det kunde ha varit bättre, men jag gillar det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ingen starta en topic där man kan lägga upp bilder på sina bilar (alternativt be folk skicka in bilder på sin bil till ens email) för att sedan starta en undersökning/omröstning om vem som har snyggast bil på forumet? Om ingen annan gör det gör jag det senare, orkar bara inte för tillfället...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilen från 2F2F har självklart aldrig använts till något riktigt race. En bil är inte en streetRACER bara för att man slänger på lite plast och ett klistermärke. Riktiga streetracers finns ju i de flesta större städer. Runt min hemhood Göteborg (West Coast, muthafucka!) finns det ofta racers uppställda. Dock körs ju mest drag och riktiga curcuits är inget man faktiskt gör. För farligt och dyrt att laga om något händer med kärran.

NFS: U2 är ett okej spel. Men just för att EA Games står bakom det så blir det lite mesigt. Motståndarnas snack om "your momas car" och "hunk of junk" känns lite väl fjantigt... De censurerar till och med ordet "damn" i soundtracket, som är okej men lite för litet och lätt uttjatat... Och så kommer man ju inte ifrån att spelupplägget känns lite japanskt. Som t ex. Tekken-spelen. Extrem upprepning av samma sorts spelande om och om igen. Men det är godkänt...

EB

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ingen starta en topic där man kan lägga upp bilder på sina bilar (alternativt be folk skicka in bilder på sin bil till ens email) för att sedan starta en undersökning/omröstning om vem som har snyggast bil på forumet? Om ingen annan gör det gör jag det senare, orkar bara inte för tillfället...

smart :( vill oxå det -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...