Jump to content

Här Kan Du Hitta Ufon - Kort Ufo Guide


mankan
 Share

Recommended Posts

Men dessa nedfällda träd finns en bra bit bort från det stället där den rullar ner, och så pass lång bit tror jag inte spökbilen rullar, speciellt inte när det är jämn mark.

Glömde visst också bort vad tråden igentligen handlar om.

Vet du var ungefär, det kanske inte är så lätt att förklara eftersom det är skog överallt.

Men jag skulle vilja se nerfallna träd

------------------------------------------------

Edit: Ny förbannad sida :)-_-:);P;). Kanske inte så kul förresten ;P

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Timson du jag hittade den där baren först för jag skaffade spelet derekt när de komm för jag tog ett flyg och körde till 3ans värld att jag fick ju alla stjärnor efter men jag landade och tog en bil och köpte kläder och allt sen körde jag runt och kollade och hittade baren och kanske inte jag heller e den första så du ska inte säja att det va du som hittade den ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du var ungefär, det kanske inte är så lätt att förklara eftersom det är skog överallt.

Men jag skulle vilja se nerfallna träd

------------------------------------------------

Edit: Ny förbannad sida :)-_-:);P;). Kanske inte så kul förresten ;P

Nej har inte sett det själv. Har bara hört det, men det är ju högst troligt att det finns.

Följ bara den vägen spökbilen kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag chappa vägen till back and beyond (stavning) och hittade den beryktade bilen! Men den bara stog där i skogen. Jag gick upp och ner för kullen men inte fan rörde bilen sig! Varför inte det?! Vad skall man göra för att den ska åka?!  ;P

Det står en Glendale där också, det är inte den som kommer åkandes utan det är en annan. Åk dit, kommer det ingen åkandes åk därifrån och kom tillbaka igen, håll på så tills du ser den. För mig dyker den nästan alltid upp direkt, gör den inte det så åker jag därifrån en stund och kommer tillbaka lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte den?! Vilken är det då?! Var finns den?!

Det finns en Glendale som alltid står still nedanför slänten. Den rör aldrig på sig utan står där den står. Men det är en annan Glendale som kommer nerrullandes från slänten, det är den du inte hittar. Men åk bara därifrån och kom tillbaka lite senare så ska du nog snart se den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...