Jump to content

Här Kan Du Hitta Ufon - Kort Ufo Guide


mankan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Näh nu ger jag upp. Tills det kommer bilder på UFOn så är jag fortfarande skeptisk. Har irrat omkring hur länge som helst på de där ställerna och filmat alla gångerna men det enda jag sett är vita och röda blinkande prickar med vit svans - vilket bara är dåligt gjorda flygplan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag uppfattade det rätt så ska dom SE UT som "äkta" UFOn.

Ja det lär de göra, eftersom de blinkande ljusen endast är dåligt gjorda flygplan och kan synas över hela San Andreas.

Jag förstår om ni tror att de blinkande ljusen är ufon men det är inte så.

Nå.. Hur blir det nu då? Jag har spelat in massor av film när jag varit på dessa ställen kl 00:00 till 09:00 på varje ställe, men jag har inte sett mer än blinkande ljus. Bluff och båg som vanligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Jag har för mig att om man far till Back O Beyound (stavning?) så ska man fara där spökbilarna är, men om det regnar ska dom tydligen jaga en, nån som har varit med omd det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att om man far till Back O Beyound (stavning?) så ska man fara där spökbilarna är, men om det regnar ska dom tydligen jaga en, nån som har varit med omd det?

Har precis varigt ute i regnet och kände mig inte jagad av spökbilen.

Men varför kallar man den spökbilen, är det bara för att den åker eller, ja tydligen.

Men den står på en slänt, och om en bil står på en slänt så är det självklart att den rullar ner (om inte handbromsen är nerdragen).

Så den jagar inte en, den bara rullar bara för att den står på en slänt.

Det är samma med ufon. Det är självklart att det inte finns ufon. R* har gett falska förhoppningar p.g.a Lil' Probe Inn.

För det är säkert p.g.a Lil' Probe Inn alla har fått för sig att det ska finnas ufon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis varigt ute i regnet och kände mig inte jagad av spökbilen.

Men varför kallar man den spökbilen, är det bara för att den åker eller, ja tydligen.

Men den står på en slänt, och om en bil står på en slänt så är det självklart att den rullar ner (om inte handbromsen är nerdragen).

Så den jagar inte en, den bara rullar bara för att den står på en slänt.

Det är samma med ufon. Det är självklart att det inte finns ufon. R* har gett falska förhoppningar p.g.a Lil' Probe Inn.

För det är säkert p.g.a Lil' Probe Inn alla har fått för sig att det ska finnas ufon

För mig rullar inte spökbilen ner för en slänt bara, den börjar komma åkandes en bit in på slänten, så det finns ingen förklaring till varför den börjar rulla. Den står alltså inte i slänten och kan därför inte bara börja rulla av sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig rullar inte spökbilen ner för en slänt bara, den börjar komma åkandes en bit in på slänten, så det finns ingen förklaring till varför den börjar rulla. Den står alltså inte i slänten och kan därför inte bara börja rulla av sig själv.

Det jag tror är att den ska stå still som alla andra bilar gör på en parkering.

Men eftersom det är en nedförsbacke så rullar den. Men det konstiga är och det kan jag hålla med om det är att den bara kommer sådär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tror är att den ska stå still som alla andra bilar gör på en parkering.

Men eftersom det är en nedförsbacke så rullar den. Men det konstiga är och det kan jag hålla med om det är att den bara kommer sådär

Det är möjligt att den igentligen bara ska stå parkerad. Men jag läste att om man följer den väg som spökbilen kom ifrån så kommer man se massa träd som är fällda och övergivna prylar. Måste ju nästan ha något att göra med spökbilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är möjligt att den igentligen bara ska stå parkerad. Men jag läste att om man följer den väg som spökbilen kom ifrån så kommer man se massa träd som är fällda och övergivna prylar. Måste ju nästan ha något att göra med spökbilen.

Det kanske är så att spökbilen kör på träden medans den rullar ner, eller vad vet jag.

Glömmde för övrigt bort att tråden handlade om ufon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är så att spökbilen kör på träden medans den rullar ner, eller vad vet jag.

Glömmde för övrigt bort att tråden handlade om ufon

Men dessa nedfällda träd finns en bra bit bort från det stället där den rullar ner, och så pass lång bit tror jag inte spökbilen rullar, speciellt inte när det är jämn mark.

Glömde visst också bort vad tråden igentligen handlar om.

Azore: har tänkt göra ett bildreportage om det.

Hittade det för 2 månader sen.

Jo det kan ju vara kul, kan kanske bli en aning svårt med stillbilder på rullande spökbilar, gör istället som mig, filma det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...