Jump to content

BIGFOOT VS ALIEN


 Share

Recommended Posts

mm men de e vell inte lampan på ett flygplan då!? lr nej fan de klar de e ett ufo, åkte de snabbt!?

Nej..eftersom jag låg så nära det så kan det inte ha vart ett flygplan..då hade man sett vingarna på den om det vart ett flygplan

Ja..den åkte rätt fort!! Jag hade jet-planet, om jag hade haft ett annat så hade jag nog inte hunnit ikapp det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 519
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja har hittat ett starkt ljus, typ som de Don Rico skickade in, fast detta står stilla...

utanför Zeros affär finns en football plan, gå dit på natten och ställ er på läktarna och kolla lite upp i luften...!

det har jag med sett....jag har provat att jaga det med det står bara stilla...det är bara en tjärna! :unsure:

vad händer om man kollar upp i luften där då?

Redigerad av Don Rico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har sett ett UFO ja me tror ja...när du kör över bron från LS till SF, där vid Red County - Flint County, så kommer ett starkt ljus flygandes mitt på vägen ca 3m upp i luften! kollar du bak sen så ser du de försvinna in mot Red County! :unsure:

ok..det får vi ta o kolla upp då. jag ska ha kameran redo^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...