Jump to content

BIGFOOT VS ALIEN


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 519
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såå där , satt nu i ungefär halvtimme o försökte ta en bild så nära som möjligt på det vi kallar ufo, jag kom ungefär några millimeter ifårn den, åkta in i det och den for rakt igenom, jag han precis ta bild innan, bilden kvalitee är grymt dålig, med tanke på att jag inte använde någon flash och då får kameran ingen stabil bild och man skakar i händerna även om man försöker hålla de stabila :)

jaja hur som helst fick tag på det blinkande ljuset, och nej det var inget flygplan, skulle det varit ett flygplan skulle man sett det med tanke på att man vart så nära.

Det var bara en blinkande grejj som kom mot mig och jag han snappa precis :ph34r:

Här e bilden på blinkande ljuset, det vi alla kan kalla UFO från långt håll..

Och här är den så nära som möjligt

Varsågod, bevis på att UFO finns i spelet, men den har inte direkt någon form av ett ufo, det är iaf inget flygplan, flygplan skulle synas om man var så nära, och den här lilla blinkande "ufo" är grymt snabbt.

Ni som vill se den, har ni klarat så långt att ni äger stället med skrotplan, där alla plan rester är dumpade, flygut med flygplanet, kl 23-04, ha flygplanet riktad mot stjärnorna i himlen, prova flyga runt lite, ni kommer INTE missa den, det lovar jag :P

ännu ett bevis på att ufon FINNS!! jag har med sett ett rött ufo en gång..tog det inte på bild dock...tror det är vanligare med vit ljus! :unsure:

men äntligen en till som har fattat hur viktigt det är att ha kameran med sig! :ermm:

Grymt bra jobbat!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nae, jag visste att någon skulle tro det, det ser iaf likt ut som något soluppgång, men prova själva, man ser från långt håll ett ufo blinkande, försök, hade jätte svårt men försök att åka emot den, jag lyckades med det 2 gånger nu när jag lirade. Sedan testar ni även flyga mot solen när den håller på och stiger, och kolla på bilden jag precis postade :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nae, jag visste att någon skulle tro det, det ser iaf likt ut som något soluppgång, men prova själva, man ser från långt håll ett ufo blinkande, försök, hade jätte svårt men försök att åka emot den, jag lyckades med det 2 gånger nu när jag lirade. Sedan testar ni även flyga mot solen när den håller på och stiger, och kolla på bilden jag precis postade :P

hur vet du att det där röda inte e lysena på planen :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste på gtaforums.com o en topic att nån hadde hittat en fil på skivan som hette typ "Pshycho" eller nått. Det var nått från Manhunt, en mördare i skogen eller nått.

Vet inte om det är sant men det låter ganska creepy det med :teehee:

Hallå jag måste bara säga det här nu, Det passar PERFEKT in!

Det var någon som hade sett en knarklangare i skogen förr. Alltså han var MITT i skogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...