Jump to content

BIGFOOT VS ALIEN


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 519
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja eller hur, kan inte alla freaks som gillar gta åka runt o hitta den tjocka saken, OBS ta ett foto!

ja ska åka och kolla lite nu! men asså jag har ingen digital-kamra bara min mobil! och som ja skrev i nån annan topic så funkar ju det inte att föra över eller lägga in saker på datan från mobben topicen ärhär asså ja har satt den i viloläge och sen kopplat in men det står samma skak! :'( help! om ni helpar skriv gärna i andra topicen då för detta e ju faktiskt gta sa forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså, om jag har fattat detta rätt, så ska man leta vid foten av Mt. Chilli?

asså omg så roligt!!!!!!!!!!!!! du skrev foten lol lol

lol asså på tal om hår-fot! >_<:huh: fan detta är verkligen dagens lol! *EDIT* blev tråkigt komm på att du menar väll foten i början av begret eller?

Redigerad av GTA##
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det ligger höger om mount chilliad.......kolla på kartan,...har letat länge nu men ser inge, de enda tuffa ja såg va ett plan som kraschade brevid mig!

coolt!! verkar hända coola saker vid black oboy! ska dra dit nu! höger om mt chillad roger that! biggan och andra konstig heter här kommer jag :huh: efter ja simmat upp till land >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte sett han....inget ufo hellr=( men R* har bekräftat att båda finns...ett fyrarmat monster och ufon! så de e bara leta på, de e fett läskigt vid back o bayord mitt ute i skogen finns övergivna o pajade bilar, övergivna cycklar mm!

coolt e där om typ 2timmar(2 min) e det natt för dig? för mig är det!

omg ja är vädigt rädd just nu" men >_< ja har ju min sniper!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte sett han....inget ufo hellr=( men R* har bekräftat att båda finns...ett fyrarmat monster och ufon! så de e bara leta på, de e fett läskigt vid back o bayord mitt ute i skogen finns övergivna o pajade bilar, övergivna cycklar mm!

håller me......läbbigt, ja va där när de va natt o dimma..... >_<

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...