Jump to content

BIGFOOT VS ALIEN


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 519
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oh fyfan. kollade omkring där nyss vid det där skumma stället. fyfan jag var riktigt skrajj men har inte hittat nått ännu.

Sen när jag skulle ta en genväg genom landsbygen så fanns det en liten dal där det var dimma dygnet runt och man skymtade grejer hela tiden, riktigt jävla läskigt!

Det hette nått med Creek och ligger lite öster om Mt. Chilliad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg en delfin när jag simmade runt, handlar iof inte om bigfoot men nån annan tog ju upp andra grejjer på föregående sida endå =) Sen när jag spanade efter biigfoot så hörde jag konstiga ljud samt att dualshocken skakade till lite. men det kanske bara va magen som kurrade för CJ va hungrig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är min bild! JAg jagade ufot i säkert 5 minuter innan jag kom yillräkligt nära för att kunna ta denna bilden! OCh NEJ, det är inen tjärna! Det var lixom ett vitt streck efter den! som nån gas..så jag vet att den rörde sig!

Men det var inte så lätt att ta en bild samtidigt som man skulle hålla flygplanet i kurs! :huh: Men det gick väll hyffsat!

kommentera gärna bilden!! :unsure: säkert flera som sett nått liknande!

post-31-1099564307_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är min bild! JAg jagade ufot i säkert 5 minuter innan jag kom yillräkligt nära för att kunna ta denna bilden! OCh NEJ, det är inen tjärna! Det var lixom ett vitt streck efter den! som nån gas..så jag vet att den rörde sig!

Men det var inte så lätt att ta en bild samtidigt som man skulle hålla flygplanet i kurs! :huh: Men det gick väll hyffsat!

kommentera gärna bilden!! :unsure: säkert flera som sett nått liknande!

vilken färg var den! blinkade den typ grönt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Don Rico.....Jävligt bra jobbat, nå har nån sett nån BIGFOOT eller spökvålnaden aav CJ:s morsa!?

Tack tack!! :huh: Synd bara att bilden blev lite risig :unsure: Men jag är helt säker på att det måste vara ett ufo..på den bilden ligger jag kanske 3 meter ifrån den..så man ser att det inte är ett flygplan! då hade man sett vingarna på det avståndet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...