Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

Tycker att det är på tiden att vi påbörjar en version av GTA:Sweden till GTA:SA.

Detta borde modden innehålla:

Öken omgjord till fjäll

Svenska fordon

Svenska skyltar

Svenska butiker

Har du fler fröslag kan du skriva in hit. Förhoppningsvis kommer vi bli färdiga med en beta bara några veckor efter PC-releasen!!!

Själv ska jag nog försöka mig på att göra ett Gripen-plan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att det är på tiden att vi påbörjar en version av GTA:Sweden till GTA:SA.

Detta borde modden innehålla:

Öken omgjord till fjäll

Svenska fordon

Svenska skyltar

Svenska butiker

Har du fler fröslag kan du skriva in hit. Förhoppningsvis kommer vi bli färdiga med en beta bara några veckor efter PC-releasen!!!

Själv ska jag nog försöka mig på att göra ett Gripen-plan!!!

Jag kan vara med då.. Jag kan mission koda, mappa och moddellera också..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ni göra en till, till San Andreas så gör den verkligen bra! Godkänn inte en svensk polisbil t ex bara för att den är svensk. Den ska fanemig vara bra gjord också. Osv Osv. Jag är gärna med! Jag gör skins... håller på att lära mig annat så jag KANSKE kan bidra med något annat men framför allt gör jag skins.

Förresten vorde det ju grymt om vi gjorde nya uppdrag som han innan mig kunde, och så använder vi mellansekvenserna, fast lägger nya röster, vilket innebär möjlighet till nya uppdrag ifrån dem. Jag är hårt med som röstskådis...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ni göra en till, till San Andreas så gör den verkligen bra! Godkänn inte en svensk polisbil t ex bara för att den är svensk. Den ska fanemig vara bra gjord också. Osv Osv. Jag är gärna med! Jag gör skins... håller på att lära mig annat så jag KANSKE kan bidra med något annat men framför allt gör jag skins.

Förresten vorde det ju grymt om vi gjorde nya uppdrag som han innan mig kunde, och så använder vi mellansekvenserna, fast lägger nya röster, vilket innebär möjlighet till nya uppdrag ifrån dem. Jag är hårt med som röstskådis...

Hmm.. Nya uppdrag, nya ljud? -_- .. Då kommer vi nog inte att hinna klart förns 2006 typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på... det är väl förresten inte direkt intressant med lite svenska byggnader och sen exakt samma spel. Laddar man ner en mod vill man väl ha mycket nytt?

Ny map: Ja

Nya missions: Ja, men bara 2 stycken typ -_-

Nya Ljud: Vet inte?

Nya texter: Vet inte?

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan i alla fall påbörja 3D-modeller. Jag tror inte att de kommer att förvrängas så mycket. Sen kan man oroa sig över texturer.

GTA:Sweden SA edition kommer KANSKE innehålla några uppdrag, men det är inget medvetet mål. Men först och främst fokuserar vi på Svenska bilar och försvenskade versioner av omgivningar (byarna ute i skogen kommer bestå av röda och gula trästugor, och öknen ska bli till fjäll, plus nya butiknamn).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan i alla fall påbörja 3D-modeller. Jag tror inte att de kommer att förvrängas så mycket. Sen kan man oroa sig över texturer.

GTA:Sweden SA edition kommer KANSKE innehålla några uppdrag, men det är inget medvetet mål. Men först och främst fokuserar vi på Svenska bilar och försvenskade versioner av omgivningar (byarna ute i skogen kommer bestå av röda och gula trästugor, och öknen ska bli till fjäll, plus nya butiknamn).

Mm okej.. Men vi börjar ju inte förns nästa år typ :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...