Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

Kom ju på att jag kunde skriva vad jag tyckte om det jag hörde...

Mja, inte så mycket att säga. Det är nilecity utan bild. Dock lite sketcher som inte är med, men det har ju sin anledning. Och så är det hela låtar med också. Några småmissar i mixningen, men det duger iaf helt o hållet för mig. Jaop jaop, så är det!

För övrigt så suger snö. O så tycker jag det är tråkigt att folk inte är vakna på natten o skriver. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nerladdade? Har du fått tillstånd att ha med låtarna från skaparen?

Allt som sänts i offentlig media (dvs t.ex. TV, Radio) är tillåtet att sprida vidare. Exempel:

ZTV sänder ett avsnitt Simpsons.

Jag recordar det på ngt sätt från TV till min hårddisk, där jag sen delar ut den på någon dc++ hub.

Alltså är det lagligt.

Vad som inte är lagligt är tex detta:

Jag köperen dvd och sprider den vidare.

Eller:

Jag går på bio och spelar in hela filmen med videokamera och sen sprider vidare..

om ni inte redan visste :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker ändå att ni borde fokusera er på vice city SWE, efter som så många väntar, därbland jag  -_-

Jaha...

Då får jag bli lite egotrippad, och utnämna mig själv till chef över det här projektet, annars går det inte.

En sak bara: ni andra får hjälpa till.

Sök upp Svenska bilar (och andra moddar, som stridsflygsmoddar, ubåtsmodden och hastighetsmätaren) på nätet, och försök övertala deras skapare till att ha med sina skapelser i GTA:Sweden.

Kan du som gjorde Nilecitymodden adda den till VC-versionen?

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...