Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Första delen är klar!

Jag vet inte om jag vill göra de resterande 5 delarna för artt göra en var jobbigt nog.

Det är ett par ful-klipp på sina ställen och en låt eller två saknas, annars är det rätt bra.

Om nån vill ha den så lägg till mig på msn så ska du få den.

den är 25 minuter lång och ungefär 25 mb stor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första delen är klar!

Jag vet inte om jag vill göra de resterande 5 delarna för artt göra en var jobbigt nog.

Det är ett par ful-klipp på sina ställen och en låt eller två saknas, annars är det rätt bra.

Om nån vill ha den så lägg till mig på msn så ska du få den.

den är 25 minuter lång och ungefär 25 mb stor.

Är det nerladdade låtar du har med? Eller dina egna??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här försöker man va schysst när nån frågade om nån kunde göra en nilecity-station, då sa jag att jag kunde göra det, men låtarna skulle bli svåra att hitta och redigera in.

men jag provade i alla fall, och resultatet blev rätt bra. Och NU får jag skit för att jag ANVÄNDE låtarna?!

Skit? Nej.. Bara frågor..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa aldrig att du sa att det är lagligt heller..

Jag sa att du sa att jag sa att han sa...

KAN NI LÄGGA AV MED DET HÄR!?!

25MB?

25 min?

Kan du inte göra om de till 24 min, så att det passar ihop med dygnsrytmen (så att han som säger "gomorron gomorron gomorron" och busringer hela tiden spelas upp just på morgonen).

Tycker du det är jobbigt kan du skita i det. Det blir säkert bra som det är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaboom: Isf skulle jag säga att alla som sitter o gör bilar här är olagliga. Har lixom Volvo nånsin sagt att vi får göra en volvo, sätta in den i gta och sen spränga upp den med en bazooka?

Iofs tror jag bara dom tycker det är skoj att folk gör deras bilar och leker med dom. Samma sak tror jag artister tycker.

Iaf så skiter jag i om det är lagligt eller inte. Det är privatpersoner som gör det för dom tycker det är skoj. Inget större fel med det enligt mig.

Föresten så verkar det som killinggänget inte heller har bett om lov att använda låtar. På nilecity-dvdn när dom lirar Prodigy - Speedway så är det ingen musik utan det är istället Robert Gustafsson och Henrik Schyffert som berättar att Prodigy inte gillade vad dom gjorde med låten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...