Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker låtarna blir svåra att hitta och redigera in ordentligt så jag funderar på att inte ha några, så det blir typ som WCTR.

vad tycker ni?

Är halvklar med första avsnittet och det är typ en kvart långt.

Eftersom d ekommer in med musikmi bakgrunden och ofta sgäer vilknen låt som just spelades bör du ha emd dem, med ett hyfsat program ska det itne heller avra så svårt att tajma in de rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm okej, såg nu att download.com tydligen har börjat med mp3or. Men tvivlar på att man hittar såna låtar där. På download.com lär ju bara finnas nya låtar från hyfsat okända grupper och artister.

Men igen, kazaa suger och det på flera sätt. Inte så konstigt att folk har problem med sina datorer om dom använder sånt.

Men iaf, jag hittade båda låtarna på dc på 5min. Dock känner jag inte igen Schooly D låten alls från Nilecity. När hör man den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm okej, såg nu att download.com tydligen har börjat med mp3or. Men tvivlar på att man hittar såna låtar där. På download.com lär ju bara finnas nya låtar från hyfsat okända grupper och artister.

Men igen, kazaa suger och det på flera sätt. Inte så konstigt att folk har problem med sina datorer om dom använder sånt.

Men iaf, jag hittade båda låtarna på dc på 5min. Dock känner jag inte igen Schooly D låten alls från Nilecity. När hör man den?

Du borde läsa detta: http://www.lib.washington.edu/music/copy.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...