Jump to content

Burger City...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Fick ett tips av Arvid att ladda ner banan Burger City. Den var ganska grym...Skateboards, Minirace (Race med sådna bilar man i vanliga fall använder i kill frenzys),En Dressinglauncher istället för Rocketlancher är bara några roliga saker på den banan...Vill någon prova den så finns den att ladda ner på Gouranga... :D

Screenshot på Burger City

Om någon undrar så motsvarar Elefanten en Tank... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett tips av Arvid att ladda ner banan Burger City. Den var ganska grym...Skateboards, Minirace (Race med sådna bilar man i vanliga fall använder i kill frenzys),En Dressinglauncher istället för Rocketlancher är bara några roliga saker på den banan...Vill någon prova den så finns den att ladda ner på Gouranga... :D

Screenshot på Burger City

Om någon undrar så motsvarar Elefanten en Tank... :D

När man klarat Burger City plockas man upp av en helikopter och flygs iväg, detta skulle ha funnits med i original GTA men de tog inte med det. :rolleyes:

Var hittade du pansarvagnen? Jag modifierade banan med Junction25 och placerade ut alla bilar och såg att pansarvagnen ersatts av en elefant eller är det en råtta? Men jag har aldrig hittat den som skaparen placerat ut på banan.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, gammla minnen väcks, det där var/är min favvobana till GTA :D

Var nog runt 3-4 år sedan jag spelade den men ett halvår efter GTA2 releasen dog större delen av GTA-communityn (får hoppas att det aldrig händer igen för det var riktigt sorgligt) och efter det har jag aldrig hittat Burger City igen! Inte äns Gouranga hade det när jag kollade för några månader sen :D

Hammarna har rätt mycket damp om jag inte minns fel och akta er för tornet som skjuter dressing :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, gammla minnen väcks, det där var/är min favvobana till GTA  :D

Var nog runt 3-4 år sedan jag spelade den men ett halvår efter GTA2 releasen dog större delen av GTA-communityn (får hoppas att det aldrig händer igen för det var riktigt sorgligt) och efter det har jag aldrig hittat Burger City igen! Inte äns Gouranga hade det när jag kollade för några månader sen  :D

Hammarna har rätt mycket damp om jag inte minns fel och akta er för tornet som skjuter dressing :rolleyes:

Konstigt, jag laddade ner Burger City från Gouranga i somras. :D

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...