Jump to content

Messing with the man


cromster
 Share

Recommended Posts

När jag körde det uppdraget körde jag bara dit och gåt uppdraget, springer upp för trappan och skjuter sönder bilen jag kom med. Sen börjar jag bara peppra på alla bilar och människor som rör sig. Tillslut kommer polisen med helikoptrar och bilar och dom själva så har man lite mer kul. Jag körde det uppdraget med en minigun tror jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde det uppdraget körde jag bara dit och gåt uppdraget, springer upp för trappan och skjuter sönder bilen jag kom med. Sen börjar jag bara peppra på alla bilar och människor som rör sig. Tillslut kommer polisen med helikoptrar och bilar och dom själva så har man lite mer kul. Jag körde det uppdraget med en minigun tror jag..

det låter ju bra med en minigun!?

men jag hittar ju ingen!? *letat och letat*

jag har tänkt att jag INTE ska fuska för att

klara spelet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när du väl har tagit den så försvinner den sen.

va? :P det visste jag inte! Jag hjar för mig att jag tagit den fler gånger, men det är jag inte säker på.

*kollar nu*

EDIT: näe, den verkar ha försvunnit! ;) Det visste jag faktiskt inte. Men sista Phil-uppdraget är inte det enda alternativet. Du kan samla paket också.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv första gången jag spela så dog jag aldrig (och gjorde jag det så ladda jag om) vilket gjorde att jag efter ett tag hade uppmot 6000( utan att köpa) i magget på m4 och den funkar fint (speciellt om du klarat malibu uppdraget haha)

annars så säjer folk att the flamethrower ska va rå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv första gången jag spela så dog jag aldrig (och gjorde jag det så ladda jag om) vilket gjorde att jag efter ett tag hade uppmot 6000( utan att köpa) i magget på m4 och den funkar fint (speciellt om du klarat malibu uppdraget haha)

annars så säjer folk att the flamethrower ska va rå!

hehe, innan jag fick infty_286488_0.gif ammo skaffade jag paket och sparade vid hyman condo. Sen sprang jag upp på taket, sprang ner och sparade, sprang upp på taket och tog vapen, sprang ner och sparade osv. tills jag inte hade nåra siffror under min minigun. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...