Jump to content

Hopp-snack


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att vi kanske inte har PS2 pucko!!! Och förresten vad är det för fel med att spela VC?? Vi väntar till PC-versionen släpps! Klart vi är lessna att vi inte kan spela SA, för att trösta oss, spelar vi VC...

och SA lär bli rätt myche fräckare på dator! :unsure:

jämför bara VC...

hahahahhaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo vist. fast jag va hos polarn som har VC på datorn då, han har en modern dator. och då var det som kuber vid lyserna, det märkte jag inte för en då, men så är det inte på xbox. fast ansikterna är jäkligt dåliga på både boxen och pc :D

EDIT: Jag satt och lirade, och tog en pcj in på flygplatsen, rundade ALLA landnings banor och kom ut fel håll på en av dom. där jag kunde kör rakt fram till ett litet gult "hopp" och då hoppade jag och gorde en 580 (typ) och en dubbelbackflip SAMTIDIGT. jag han ej se hur mkt pengar jag han få, för jag dog en ½ sekund efter jag landade. men jag såg iaf att det var ungufär såhär långt på tripple double eller insane bonus ----------------------- Tripple insane stunt bonus ? kollade på stats! jaaaaa, jag gorde en tripple inasane stunt bonus.

Sorry för dålig förklaring. Är så jä*la glad :)

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo vist. fast jag va hos polarn som har VC på datorn då, han har en modern dator. och då var det som kuber vid lyserna, det märkte jag inte för en då, men så är det inte på xbox. fast ansikterna är jäkligt dåliga på både boxen och pc :P

EDIT: Jag satt och lirade, och tog en pcj in på flygplatsen, rundade ALLA landnings banor och kom ut fel håll på en av dom. där jag kunde kör rakt fram till ett litet gult "hopp" och då hoppade jag och gorde en 580 (typ) och en dubbelbackflip SAMTIDIGT. jag han ej se hur mkt pengar jag han få, för jag dog en ½ sekund efter jag landade. men jag såg iaf att det var ungufär såhär långt på tripple double eller insane bonus ----------------------- Tripple insane stunt bonus ? kollade på stats! jaaaaa, jag gorde en tripple inasane stunt bonus.

Sorry för dålig förklaring. Är så jä*la glad :P

Att göra ett "trippel insane jump" är inge svårt :teehee:

nån som gjort 4?? ;)

men tror inte på backflippen för då trillar man av....

men du kanske har moddat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en ASLÄCKER (tycker jag, som är amatör på det här området) flipp jag gjorde med en sanchez opå brandbilen i downtown. det blev det här:

INSANE STUNT BONUS $35:

Distance: 26ft

Height: 6ft

Rotation: 396Degrees_293909_0.gif

sen landade jag på staketets taggtråd, men fortsatte spinna, och så blev det i kombination med samma hopp:

INSANE STUNT BONUS $61:

Distance: 26ft

Height: 13ft

Rotation: 697Degrees_293909_0.gif

ja, det kanske inte var så mycket att skryta med, men jag började hoppa idag, vetni.

replay.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det nån som har en bra storage-hemsida man kan länka filmer till? Alltså, lägga in dem där och sen länka till dem här?

Lägsta kvalitet i fraps på tio sek tar 9 meg - 30 sek med högsta kvalitet och ljud tog trehundra meg!! ;P zippad tar den 6, men den kommer ändå aldrig nånsin komma in på den här sidan med sketna 512 kb...:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo vist. fast jag va hos polarn som har VC på datorn då, han har en modern dator. och då var det som kuber vid lyserna, det märkte jag inte för en då, men så är det inte på xbox. fast ansikterna är jäkligt dåliga på både boxen och pc :D

EDIT: Jag satt och lirade, och tog en pcj in på flygplatsen, rundade ALLA landnings banor och kom ut fel håll på en av dom. där jag kunde kör rakt fram till ett litet gult "hopp" och då hoppade jag och gorde en 580 (typ) och en dubbelbackflip SAMTIDIGT. jag han ej se hur mkt pengar jag han få, för jag dog en ½ sekund efter jag landade. men jag såg iaf att det var ungufär såhär långt på tripple double eller insane bonus ----------------------- Tripple insane stunt bonus ? kollade på stats! jaaaaa, jag gorde en tripple inasane stunt bonus.

Sorry för dålig förklaring. Är så jä*la glad :)

Polarn kanske inte kan det där med grafik inställningar!

HAHAHAHHAHAHAH

LoL

men iallafall så tycker jag grafiken är snygg på PC...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen var lite stor att lägga ut så de fick inte..

Men jag kan försöka förklara!

Tog en tank, åkte till Downtown och hoppade på hoppet vid Ammu-nation.

Jag flög ända till det lilla huset uppe på taket!

Inga moddar eller inställningar!

:shifty:;P

jag har hoppat med PCJ från den trappen och ÖVER det lilla huset

inga moddar eller inställningar

tank borde väl inte vara så svårt med tanke på vilken sjuk fart man kan skjuta upp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart tog du sats?jag brukar ta sats från cherry poppers men jag kommer inte ens fram till huset...

man behöver inte ta sats så långt bortifrån. först gäller det ju att man använder sig av "pumpafart-tricket" (alltså mata på framåtlutarknappen). sen måste du också luta dig bakåt på rätt sätt när du är i trappen, eftersom det ju ger rejält extraskjuts. men det är ändå lite klurigt. bifogar replayfil till dator. (ska iofs erkänna att jag ramlade efteråt) zippat med winrar.

_ver_lilla_huset_p__ammutak_fr_n_l_ng_trapp.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...