Jump to content

Hopp-snack


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hej. här kan vi snacka om alla snygga hopp vi gort. screens osv.

jag har bara vc på boxen men här ändå gort ett snyggt hopp. jag tog satts med en angel där ifrån man får updrag från den "klubben" och körde fullfartmot trappan vid animation. jag hoppade. och gorde så att jag landade på fram hjulet. om man bara gör det så trycks ju bakhjulet ner av trycket men jag tryckte inalla knappar som gorde att man gör en stoppie, och då fortsatte jag köra på framhjulet ända tills kanten vid liven där uppe ni vet :P^_^:o

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänk er följande:

Jagad av polis, tar en snabb bil (kommer inte ihåg vikken :lol: ) bränner iväg upp mot downtown via motorvägen och möter en polisbil (ja, jag körde på fel sida av vägen..)vid vägen till parkeringen åt höger, försöker väja men nötet kör rakt på så vi frontar och jag flyger upp i luften och gör en himla massa diverse volter och rollar och landar perfekt nästan vid korsningen (vid polisHQ) och fortsätter i nästan samma hastighet spikrakt fram!

Weeee!!!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zip-filen funkar inte ;)

Här komemr iaf en karta som jag har märkt ut hur jag har hoppat -_-

1. Svart prick = The Malibu club

2. Röd prick = Start

3. Röd linje = "startbanan" och hoppet

4.5.6. tre olika stora sträck som korsar hoppet = första landningen (liten) andra landningen (mellan) sista landningen (STOR)

Detta hopp utfördes av Gunde5 med hjälp aven PCJ 600 :

post-12-1099171476_thumb.jpg

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du GTAvice car editor? ändra hotring bilen så att den väger 50000kg så får du se hur jag lyckades hoppa så!! ;)

Bilen går så fort att den blir omöjlig att styra och när den krockar med andra bilar flyger dom iväg flera hundratal meter. Jag krockade med en byggnad och förlorade kontrollen över bilen och flög iväg och snurrade i luften.. Prova själv!!

GARANTERAT LOL!!!!! :D:lol:;)<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...