Jump to content

dilemma!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min ^_^ (precis så där)

och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill

GUD, är du dum i huvudet? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Stackars flickvän.

2. Det finns inga bilder på Gud, enligt Bibeln skall varje idiot som missburkar hans namn eller far med falska bilder hamna i helvetet (guess it's to late for you)

3. Dina bilder är fula och osammanhängande

4. Svär inte om du ska brukar Guds namn

För det första lille vän Bibeln är skriven av rika romare vars ide var att uttnyttja folks tro på högre makter också för att ta deras välförtjänta pengar det finns inget heligt i nån av dem här skrifterna och när du säger att du är en påläst kille från stockholm city kan jag inte göra nåt annat än att skratta, bara för att du har läst nåt stycke i en bok skriven av män värre än djävulen själv betyder inte att du är påläst, kompis när du kan kan förklara för mig den väsentliga meningen av gonzo journalistiken, eller hur babylon har kontroll på hur du lever ditt patetiska lilla liv eller, eller till och med kunna förklara för mig ironin av varför sokrates blev dömd till döden då kan du komma och snacka med mig din lilla fjortis och tänk dig för nästa gång du ska försöka diskutera nånting med mig

jag e trött på alla dem här jävla påhoppen jag menar vadå mina bilder e fula och osammanhängande :P va fan om jag skulle va en riktigt dum jävel som du så skulle jag kunna säga att det så man skulle kunna beskriva din morsa ful och osammanhängande i sängen alltså det är ett under att du blev till över huvutaget för hon hade inte mycket koll på vad hon höll på med. men jag är inte mycket för påhopp det där var bara ett exempel så det enda jag kan säga till dig är sätt dig på moppen dra ner till biblitokeket läs en bok till innan du försöker försöka lära nån något och håll dina fjortis komentarer för dig själv

Evan Treborn

post-31-1098800994_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GUD, är du dum i huvudet? :P

nej jag är inte dum i huvet jag gillar bara inte min tjej speciellt mycket hon e bara för att underhålla mig över vintern och så betalar hon halva hyran kanske för er lite yngre här inne så kanske det verkar sjukt men va fan det är er åsikt

så tyst du

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nejdå, vi finns, eller jag finns i alla fall ^_^ har två tjejkompisar som också älskar gta dock...

men jag kan ju säga att jag får många konstiga blickar under kemilabbarna på universitetet när jag pratar om hur underbart det skall bli på fredag då San Andreas äntligen kommer haha

men det struntar jag i, det är ju de som missar något :P

gta maniac: det var inte menat så allvarligt, jag tycker bara det är tråkigt att det är så få tjejer som tycker om GTA och tv-spel i allmähet

Redigerad av out of the well
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första lille vän Bibeln är skriven av rika romare vars ide var att uttnyttja folks tro på högre makter också för att ta deras välförtjänta pengar  det finns inget heligt i nån av dem här skrifterna och när du säger att du är en påläst kille från stockholm city kan jag inte göra nåt annat än att skratta, bara för att du har läst nåt stycke i en bok skriven av män värre än djävulen själv betyder inte att du är påläst, kompis när du kan kan förklara för mig den väsentliga meningen av gonzo journalistiken, eller hur babylon har kontroll på hur du lever ditt patetiska lilla liv eller, eller till och med kunna förklara för mig ironin av varför sokrates blev dömd till döden då kan du komma och snacka med mig din lilla fjortis och tänk dig för nästa gång du ska försöka diskutera nånting med mig

jag e trött på alla dem här jävla påhoppen jag menar vadå mina bilder e fula och osammanhängande  :P  va fan om jag skulle va en riktigt dum jävel som du så skulle jag kunna säga att det så man skulle kunna beskriva din morsa  ful och osammanhängande i sängen alltså  det är ett under att du blev till över huvutaget för hon hade inte mycket koll på vad hon höll på med. men jag är inte mycket för påhopp det där var bara ett exempel  så det enda jag kan säga till dig är sätt dig på moppen dra ner till biblitokeket läs en bok till innan du försöker försöka lära nån något och håll dina fjortis komentarer för dig själv

Evan Treborn

**OFF TOPIC**

Lite svar på tal kanske vore på sin plats? Jag måste medge att gonzo journalistiken inte intresserar mig det minsta, jag tycker det sättet att uttrycka sig på lätt blir oseriös. För att kunna uppskatta den typen av artikel måste journalisten vara otroligt påläst och väl insatt för att det ska bli bra. Det går inte att göra något halvdant. Att måla upp något så pass realistiskt kräver en hel del, att dessutom kunna påverka läsaren i fråga emotionellt är det få som har lyckats med. Thompson, 'Nuff said.

Vad var det mer du babblade om? Socrates? Svårt att säga med tanke på att filosofernas existens inte kan bevisas mer än Jesus existens. Socrates är ett kapitel för sig och det krävs mer än ett inlägg i SA-forumet för att disskutera honom. Men, ironin i hans död finner vi i att atenarna inte fann Socrates Sanning så underhållande att de helt enkelt bad honom att förgifta sig själv (spekulationer finns även i att han begick självmord på annat sätt i fängelset). Babylons kontroll över allas liv är väl rätt uppenbar? Vad finns det att disskutera. Man kan acceptera det och därmed finna frihet i det, eller så kan man klä sig i palestinasjal och skaffa rastaflätor (roligast blir det om man själv är vit och håller sig till rastakulturen). Nåja, efter att ha pluggat teologi och filosofi (nej, jag ska inte bli präst) i ett par år är väl dessa svar ganska ynkliga. Men, om man ska leva efter den Sicilianska maffians motto, Man ska aldrig acceptera en offentlig förolämpning. En indirekt förolämpning kan man dock ta itu med efteråt.

Och... av den bilden jag nu har fått utav dig så tycker jag det är under din värdighet att lägga fram en sådan löst baserad fakta att Bibeln skrevs utav rika romare. Bibelns utveckling fortsatte efter romar tiden och utvecklas fortfarande.

EDIT: För att inte irritera mera forumister så föreslår jag att du skickar ett PM till mig. Ber om ursäkt till alla andra för detta inlägg. Var tvungen att försvara mig offentligt ^_^

Redigerad av theatre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men hallå?

jag citerar mig själv

om man talar ner på GUD's allsmäktige så brinner man i helvetet!

men för att rädda era skinn så kan ni just nu köpa avlagsbrev av mig.

just nu ett specialerbjudande: ett brev, bara fem miljoner! jag reppiterar: fem miljonerkronor!!!

ring 060-xx xx xx för vidare info

så det kommer lösa sig för alla som har syndat på gtasajten

Gud är nådiggud4_280606_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...