Jump to content

dilemma!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

har ett litet dilemma, ska jag gå på ut med min tjej på ett uteställe å bli packad som alla andra eller ska jag sitta hemma å mysa med min konsoll på fredag kväll? :'(

svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min :D (precis så där)

och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill

post-31-1098747130_thumb.jpg

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min :D (precis så där)

och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill

1. Stackars flickvän.

2. Det finns inga bilder på Gud, enligt Bibeln skall varje idiot som missburkar hans namn eller far med falska bilder hamna i helvetet (guess it's to late for you)

3. Dina bilder är fula och osammanhängande

4. Svär inte om du ska brukar Guds namn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...