Jump to content

Vänta 50 sek


danil89
 Share

Recommended Posts

vilket är väldigt jobbigt, kan man inte sätta en regel att man måste vänta 50 sek för att posta i samma tråd men inte i 2 olika?

Håller med på den punkten...

Visst, vänta femtio sekunder är ett ganska litet problem, men ändå någonting man stör sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vilket är väldigt jobbigt, kan man inte sätta en regel att man måste vänta 50 sek för att posta i samma tråd men inte i 2 olika?

Ja så kan man skapa 3400000 trådar om samma ämne istället!!!

Och vadå att man inte tänker igenom posten när man får upp floodcontrol. jag tänker på vad jag vill få ut och så formar jag det medans jag skriver. Man borde i alla fall kunna påbörja posten inom 50 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja så kan man skapa 3400000 trådar om samma ämne istället!!!

Och vadå att man inte tänker igenom posten när man får upp floodcontrol. jag tänker på vad jag vill få ut och så formar jag det medans jag skriver. Man borde i alla fall kunna påbörja posten inom 50 sekunder.

1.ööh vilken mogen idiot skulle göra 34 000 00 topics? :P

lät som en bra idé faktiskt, påbörja skrivandet men inte kunna posta den förrän 50 sek efter senaste... ganska bra lösning om det är möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, orkar ni inte vänta 50 sekunder mellan era poster?

Undrar hur mycket ni tänker igenom dom. :P

Det har ingenting med att tänka igenom.

Om jag ska skriva i en tråd så klickar jag på add reply, sen skriver jag vad jag tycker och tänker igenom det under tiden...påstå inte att jag har oigenomtänkta inlägg hörru! Haha.

Ord på Arvid, det är lite smått irriterande, men bra för det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, man tänker ju inte ut det exaxta innehållet innan man trycker på add reply eller annan knapp. Det gör man efter hand när man skriver.

Där ser du! Felstavning, tänkte du verkligen igenom det där?

Nä, skämtar bara, ta det inte personligt. :wub:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...