Jump to content

Promo


Riot
 Share

Recommended Posts

Tja!

JAg undrar om vad dom dära symbolerna som betyder.. Det är ett V, där hittar jag en Maverick helicopter., Körsbär, Gult K... jag har ladda ner det från en kille men jag vet inte om jag har klart spelet eller om jag är på en annan nivå.. jag är på den andra ön där flygplatsen finns. Filen heter Promo??

Hjälp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Promo? aldrig hört talas om.

warez är fult. Sen besudlar du spelet genom att dels spela det med warezfingrar, och dessutom inte följer storyn ett dugg. Så svårt kan det väl inte vara att fatta vissa detaljer?!?! K=Kaufman cabs - om du inte ens visste att du just köpt ett taxibolag kan du lika gärna sluta spela. Körsbären är "glass"företagets logo. Om du undrar varför jag just skrev glass med " " så får du inget svar, det är du för pantad för.

plus att vad i helsike har mavericken med saken att göra?! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men förstår ni inte att killen laddat ner ett savegame?? :D

Riot: Symbolerna på kartan visar var de olika företagen ligger som du kan köpa och klara uppdrag hos när du kommit en bit i spelet. Ta bort ditt nedladdade savegame och försök klara spelet på egen hand så förstår du vad vi menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...