Jump to content

"Fixade" kartan


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fattar visst!!! Men i sånna fall borde SA vara 16-24 gånger större

änn VC!!

Slut på mobbandet av den logiska ...!! ^_^

Har du vart inne på den där tråden som dom skrev om i nyheterna för ett tag sen?

Snubben svarade på en fråga där om hur stor kartan såg ut i jämförelse med VC, har för mig att han svarade att den såg ungefär tio ggr så stor ut...

Du kan ju kolla in det iaf: http://www.gamepro.com.au/index.php?msgid=1296810645&cid=9

Va inte meningen o mobbas förresten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du vart inne på den där tråden som dom skrev om i nyheterna för ett tag sen?

Snubben svarade på en fråga där om hur stor kartan såg ut i jämförelse med VC, har för mig att han svarade att den såg ungefär tio ggr så stor ut...

Du kan ju kolla in det iaf: http://www.gamepro.com.au/index.php?msgid=1296810645&cid=9

Va inte meningen o mobbas förresten ^_^

Orkar inte, men tror dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar visst!!! Men i sånna fall borde SA vara 16-24 gånger större

änn VC!!

Slut på mobbandet av den logiska ...!! ^_^

Håller faktiskt med dig, att den där lilla snuttet ska ta 40 minuter och hela området ska vara 4-5 ggr större än VC hänger inte ihop.

Men såklart - man vet ju inte vars i Los Santos dom började färden, kan mycket gärna ha varit längst bort. För isånnafall är det iallafall lite mer logiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ser riktigt mysigt ut, men om man ska åka bil från det där första stället till det sista, så får man ju åka runt hela skiten, kommer ju ta minst 120 minuter att cykla <_< vilket är väldigt jobbigt, eller kommer det byggas en extra bro? som några byggarbetare gjort jätte snabbt ^_^ (med andra ord, lego bro)

Edit:

lekte lite med paint..

(rätta mig om jag har fel)

Där i SF (se ring) så går ju bron till nästa stad och har en liten fet motorväg också.

tror det fanns bilder på bron.

och där i LS så finns också en motorväg som ser lika söt ut, bara det att det är en liten plupp (vid ring) där den slutar, ändå har dom rondeller som åker upp åt alla håll.

kan det vara en liten extra bro som blir klar när man kommit till sista ön?, det har säkert snackats om det här och säkert så står det någonstans men jag har itne tid att leta ;)

post-31-1096314194_thumb.jpg

Redigerad av slush
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det Gant Bridge som är uppe i vänster hörn. Kollar man på kartan och bilderna på officiella så syns det bättre. Jag funderade också på vart bron leder.

Antingen går den rakt ut i ingenstans, men troligare är väl att den leder till någon smal landremsa, som sedan sitter ihop med Bone County och LV. Jag vet inte, men det är inte mycket plats det kommer att finnas norr om bron.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och där i LS så finns också en motorväg som ser lika söt ut, bara det att det är en liten plupp (vid ring) där den slutar, ändå har dom rondeller som åker upp åt alla håll.

kan det vara en liten extra bro som blir klar när man kommit till sista ön?, det har säkert snackats om det här och säkert så står det någonstans men jag har itne tid att leta <_<

Tänkte, tror du det kan vara en tunnel kanske?

Hoppas det e en tunnel, gillar tunnlar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...