Jump to content

"Fixade" kartan


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det blir det ju om man utgår från denna kartan!  ^_^

Men NEJ! Original sträckan är ALLTID densamma, den varierar sig endast på kartan beroende på skalan...

Bara för att skalan kanske ändrar sig och blir mindre eller större så blir ju inte den egentliga vägsträckan längre eller mindre, den ändrar sig ALDRIG...

edit: Inga Problem Rockaway ;)

Redigerad av AgamemnoN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men NEJ! Original sträckan är ALLTID densamma, den varierar sig endast på kartan beroende på skalan...

Bara för att skalan kanske ändrar sig och blir mindre eller större så blir ju inte den egentliga vägsträckan längre eller mindre, den ändrar sig ALDRIG...

edit: Inga Problem Rockaway  ;)

Det vet jag ju också men ingen har i detta fall sett värkligheten utan bara kartan!!!

om då skalan e 1:1000 000 så blir en sträcka på 1cm 1km i spelet om skalan är anorlunda så e det ju spelet som ändras (men ingen här vet skalan ändå <_< ).

Asså så spelar skalan roll när man ska räkna ut hur lång tid det tar att cykla en sträcka och bara får titta på en karta!!!!!!!! ^_^;)

EDIT: om längden är 10 cm på kartan så tar det 15 minuter å cykla i 40 km/h!!

(60/4=15)

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag ju också men ingen har i detta fall sett värkligheten utan bara kartan!!!

om då skalan e 1:1000 000 så blir en sträcka på 1cm 1km i spelet om skalan är anorlunda så e det ju spelet som ändras (men ingen här vet skalan ändå <_< ).

Asså så spelar skalan roll när man ska räkna ut hur lång tid det tar att cykla en sträcka och bara får titta på en karta!!!!!!!!  ^_^  ;)

allså, vad yrar du om?

skalan spelar ingen roll.

vi vet:

1. Det tar 40 min att cykla till back o' beyond från någonstans i Los Santos

2. oavsett skala så ser man att det är bara en liten del av kartan den sträckan..

3. vi snackar inte om att räkna ut något vi VET att det tar 40 min att cykla.

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eftersom det är 4-6 grr större så kan det ju i bara ta 40 till 60 minuter från ena sidan av kartan till andra! ^_^

EDIT: asså blir egentligen 10-15 min för den lilla sträckan aldeles utmärkt!!

Du förstår verkligen inte...

Ps.

I sånnahär tillfällen skulle man vilja ha en smilie som skakar på huvudet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...