Jump to content

"Fixade" kartan


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ser riktigt mysigt ut, men om man ska åka bil från det där första stället till det sista, så får man ju åka runt hela skiten, kommer ju ta minst 120 minuter att cykla :P vilket är väldigt jobbigt, eller kommer det byggas en extra bro? som några byggarbetare gjort jätte snabbt ^_^ (med andra ord, lego bro)

Edit:

lekte lite med paint..

(rätta mig om jag har fel)

Där i SF (se ring) så går ju bron till nästa stad och har en liten fet motorväg också.

tror det fanns bilder på bron.

och där i LS så finns också en motorväg som ser lika söt ut, bara det att det är en liten plupp (vid ring) där den slutar, ändå har dom rondeller som åker upp åt alla håll.

kan det vara en liten extra bro som blir klar när man kommit till sista ön?, det har säkert snackats om det här och säkert så står det någonstans men jag har itne tid att leta :blink:

Den där lilla motorvägspluppen är en början på en tunnel under floden till LAS Venturas

Alla tvärt avslutande vägar i SA kartan är början av tunnlar, dom syns inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där lilla motorvägspluppen är en början på en tunnel under floden till LAS Venturas

Alla tvärt avslutande vägar i SA kartan är början av tunnlar, dom syns inte

e du säker på de??? ja har då aldrig hört eller sett att de e så ^_^

edit:iofs så är de rätt logist

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där lilla motorvägspluppen är en början på en tunnel under floden till LAS Venturas

Alla tvärt avslutande vägar i SA kartan är början av tunnlar, dom syns inte

Undrar också hur du kan vara så säker på det?

Visserligen tror jag också att det är det, men ändå, du verkar så väldigt säker på din sak...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här måste vara Garden Bridge. Den ser rätt cool ut. Tror ni det är den "primära" länken till Las Venturas från San Fierro eller är det Gant Bridge?

(Beklagar att jag inte beskar bilden innan jag postade den, orkar inte ändra på det nu.)

Men, Garden och Gant Bridge, e inte det samma? Har för mig att Garden namnet bara var ett rykte eller nåt, medans Gant Bridge är det officiella namnet på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här måste vara Garden Bridge. Den ser rätt cool ut. Tror ni det är den "primära" länken till Las Venturas från San Fierro eller är det Gant Bridge?

(Beklagar att jag inte beskar bilden innan jag postade den, orkar inte ändra på det nu.)

Det där är inte Gant Bridge, den första bron längst fram är tågbron norrut och den bakom är en bro som liknar Gant Bron men är inte den.

(OBS! Tågbron syns inte på kartan utan bara på denna kartan från den Officiella sidan)

post-31-1096483887_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...