Jump to content

Vapen


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Finns vartenda vapen att hämta någonstans? :rolleyes: Har hittat alla vapen i melee, submach, assault, sniper och.. öhm, ja alla som finns. Men inte shotgun. Vad heter den där shotgun:en som skjuter fem kulor? ;) Och viktigare: var sjutton hittar man den? Tror inte ens jag sett den i nån Ammu-Nation nånstans. Bara fått fem hylsor eller nåt via uppdrag, men sen tar den slut... :angry:

har kikat lite (observera lite) i gtajunkies karta på vapen, men jag orkar välan inte åka omkring överallt för att hitta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehehehehe nej inte riktigt, men jag är så sabla envis med saker i spel.... halflife tex, dör jag fem hp mer än nödigt så laddar jag, blir jag busted/wasted i vc laddar jag eftersom jag inte vill samla alla vapen igen, kör jag snesspel och dör lite trycker jag omedelbart på F4 (ladda) mm, mm. Idiotiskt, jag vet. Men ofta vet man ju inte förrän spelet är varvat hur pass knapert det blir med ammo/hp/ap/andra resurser. Yep, call me a geek, but that's me. :"> :"> :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...