Jump to content

Uttråkad...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? :P sitter ni bara och stirrar på Indexet? :D Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. :P

EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... B)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? :P  sitter ni bara och stirrar på Indexet? :D  Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. :P

EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... B)

Gå ut och ta en promenad eller något :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? :ermm: sitter ni bara och stirrar på Indexet? :ermm: Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. :D

EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... :ermm:

nej, vi som inte postar kanske har ett liv utanför datorn? bara för att man är online betyder inte att amn sitter vid datorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, vi som inte postar kanske har ett liv utanför datorn? bara för att man är online betyder inte att amn sitter vid datorn...

Håller med..

Skapar typ aldrig trådar, orkar inte, men det finns inte så mycket intressant som händer just nu, de bästa trådarna brukar enligt mig vara de där det blir mycket disskution, som tex. USA-trådarna, Krimnalvården, men det finns inte så många av dem..

edit: felstavning 2k6..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...