Jump to content

Språket


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag har tänkt lite på det här med språket på GTAsajtens forum, att det är på engelska vet vi alla. Men alla är inte så bra på engelska och därför kan det vara nödvändigt att fixa IPB på svenska. Tror att minst 50% av alla meddlemar som lägger bara reggar sig utan att va aktiva gör det p.g.a dom inte förstår sig på forumet. Själv har jag inga problem med detta, men det gäller att ta hänsyn till alla meddlemar+ att om detta ska en helsvensk GTA- site så ska väl forumet också vara på svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, om någon under 13 mot all förmodan skulle komma igenom våra regler om åldersgräns så kanske inte han/hon har tillräckligt med engelska kunskaper för att kunna använda forumet... vilket är bra... :angry:

För alla över 13 år borde inte engelskan vara något problem alls (undantag finns ju alltid, men 50% är riktigt fel ;P).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, om någon under 13 mot all förmodan skulle komma igenom våra regler om åldersgräns så kanske inte han/hon har tillräckligt med engelska kunskaper för att kunna använda forumet... vilket är bra... :angry:

För alla över 13 år borde inte engelskan vara något problem alls (undantag finns ju alltid, men 50% är riktigt fel ;P).

Hmm, så du menar att forumet är på engelska bara för att hindra ungar under 13 år? ;P Men är inte GTAsajten en svensk sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är bra som det är.. För detta forum är skitlätt att använda!

Tex: För nån dag sen var det nån medlem som inte visste vad back-up var, men han kunde ju använda forumet för att ställa den frågan, så jag tror att minst 99% av alla medlemar kan använda detta forum utan några problem!!

Jag tror inte att engelskan spelar nån roll utan det är nog mest brist på kunskap vad gäller froum över huvudtaget. Jag visste inte heller hur man använde ett forum för första gången jag såg ett! Fast det berodde inte på språket utan som jag sa:Brist på kunskap vad gäller forum överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...