Jump to content

Sluta nu för H*lvete!


Thernfrid
 Share

Recommended Posts

Jag blir så j*vla förbannad när alla bara skriver lönt att skapa ny topic..det finns redan topic om det...men snälla är det så jävla farligt?!jag är ganska ny här kommer säkert få ta mycket skit för det jag skriver nu men jag tycker det är värt det!..någon anna som tycker så är också eller?

Det var allt för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir så j*vla förbannad när alla bara skriver lönt att skapa ny topic..det finns redan topic om det...men snälla är det så jävla farligt?!jag är ganska ny här kommer säkert få ta mycket skit för det jag skriver nu men jag tycker det är värt det!..någon anna som tycker så är också eller?

Det var allt för mig

Mm detta var en onödig topic :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men ni moderater är verkligen sjuka i huvet. Först så gnäller ni på alla nya och andra när dom öppnar en ny topic som redan finns...

och..

...Igår natt så gick jag och svara på 3 topicar som är 2år gamla (alltså topicar som redan finns). Och vet ni vad? JAG FICK EN VARNING AV FUNNYLIN FÖR ATT JAG TAR UPP GAMLA TOPICAR!! Men nu får ni j*vla moderater för fan ta och ge er!! Hur ska ni ha det? Ska vi få göra topicar som redan finns, eller ska ni låta oss få svara på gamla topicar, istället för att göra nya?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är totalt trög?

Vem som helst med lite folkvett fattar att man inte drar upp en två år gammal tråd!

För dig och andra dumskallar inom forumvärlden:

Du känner för att skapa en tråd. Det finns redan en likadan, men den är tre år gammal. Gör du en ny, eller drar du upp den äckligt gamla som ingen bryr sig om längre? Svar: Ny.

Du känner för att skapa en tråd. Det finns redan en likadan, och den är från förra veckan. Gör du en ny, eller drar du upp den väldigt nya som fortfarande är aktiv? Svar: Du kör i den existerande.

Printa gärna ut det och sätt på en post-it-lapp som du senare placerar någonstans på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men ni moderater är verkligen sjuka i huvet. Först så gnäller ni på alla nya och andra när dom öppnar en ny topic som redan finns...

och..

...Igår natt så gick jag och svara på 3 topicar som är 2år gamla (alltså topicar som redan finns). Och vet ni vad? JAG FICK EN VARNING AV FUNNYLIN FÖR ATT JAG TAR UPP GAMLA TOPICAR!! Men nu får ni j*vla moderater för fan ta och ge er!! Hur ska ni ha det? Ska vi få göra topicar som redan finns, eller ska ni låta oss få svara på gamla topicar, istället för att göra nya???

:P

Moderat = anhängare av moderaterna.

Moderator = en sån som jag, funnylin, stell och kalleR.

Vad gäller gamla topicar så är det inte ok att dra upp sånna som är flera år gamla. Skapa hellre en ny eller leta fram en likadan topic som är högst några månader gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Moderat = anhängare av moderaterna.

Moderator = en sån som jag, funnylin, stell och kalleR.

Vad gäller gamla topicar så är det inte ok att dra upp sånna som är flera år gamla. Skapa hellre en ny eller leta fram en likadan topic som är högst några månader gammal.

Du glömde ju stackars Blaque! (:!!!:) Eller han kanske va nån admin, va vet ja? ;)

Om att dra upp flera år gamla trådar kan vara irriterande för gamla medlemar,

men jag förlåter nog om de är en ny medlem som gör de, men om de är en gammal medlem får jag ett skratt anfall ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står inget i reglerna om att man inte får ta upp gamla trådar!

Till han som gjorde tråden:

Men borde inte du veta det när du först drar upp en gammal tråd sen får en del kritik och sen drar du upp en ny ;)

Och BTW, du ska väl också behandlas som alla andra på forumet?

Så du skulle inte fått en varning där eller ;)

EDIT: trodde du hade gjort tråden tojo :P

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville passa på att be om ursäkt till Tojo, ifall han uppfattade mig som elak, eller liknande.

Varning fick han faktiskt aldrig! Jag ville bara passa på att göra nya medlemmar uppmärksamma på att det inte är okej att dra upp en gammal topic, och sen svara med något som i ovanstående länk.

Om varningen inte kom för att jag bara skulle göra folk uppmärksamma. Eller om det var så att jag svimmade av utmattning, hamnade på akuten, fick sitta där i 4 timmar pga personalbrist, för att sen köras hem utan att dom gjort någonting. Är faktiskt helt upp till er, se det som en tolkningsfråga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville passa på att be om ursäkt till Tojo, ifall han uppfattade mig som elak, eller liknande.

Ok ursäkten är accepterad. Ska ej dra upp fler gamla topics (visste inte att man fick göra det). Tack funnylin för att du bad om ursäkt inför alla medlemar. Tycker jag är hederligt!

Topp3 jag ville bara visa er en återblick på gamla topicar. Det är faktiskt kul för några att läsa om hur barnslig man var för 2 år sedan! I alla fall för mig!! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...