Jump to content

Sluta nu för H*lvete!


Thernfrid
 Share

Recommended Posts

Topp3 jag ville bara visa er en återblick på gamla topicar. Det är faktiskt kul för några att läsa om hur barnslig man var för 2 år sedan! I alla fall för mig!! :P

Jag tycker också det är skitkul att se alla gamla trådar, men det är just av den anledningen jag tycker man ska låta bli att dra upp dem. :P

Såna gamla trådar borde bevaras, det är lite synd när någon drar upp tråden så den blir tvungen att låsas och försvinner bland alla nya/halvgamla trådar.

Och så måste jag göra en liten ripoff av ditt inlägg. ;P

tojo, det är väldigt bra att du inte blir arg och spottar och fräser för att vi sa till (även fast jag gjorde det lite väl hårt.. :"> ). Det är bra att du tar det som en mogen person. :P

*tittar med rödglödande ögon på alla galningar i SA-forumet..*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tojo, det är väldigt bra att du inte blir arg och spottar och fräser för att vi sa till (även fast jag gjorde det lite väl hårt..:"> ). Det är bra att du tar det som en mogen person. ;P

Ja klart man e mogen. Alla tycker ju inte likadant som jag, och det är ju inget att vara arg eller lessen över!!

RESPECT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...