Jump to content

Politik


darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ni sega jävla snorungar vägrar ju fatta att det är så naturen funkar. DOM STARKASTE ÖVERLEVER! Men en cp skadad är inte naturens avkomma. Det är människans................................................ >_<  :P  (:!!!:)

Ja, det är så naturen funkar, men det gör den även hos människor. Vi behöver inte hjälpa den på traven genom att döda människor vi tycker är svagare. Naturen tar hand om det, precis som jag skrev. Sluta kalla folk för snorungar. Och din text... Du har bara varit uppe i runt 40 timmar, men snackar som om du blivit uthackad ur ett isblock på Antarktis och fått en strumpa i käften...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PS: Det är dock svårt att skilja på miljö och biologi när det gäller folks uthålighet/intilligens och allt skit ni fått för er inte existerar! Det är väll klart att en fattig latin amerikan som går i skolan 2 dagar i veckan och jobbar med sin mamma/pappa resten av veckan, än en tex Rik Nordamerikan som går i fin privat skola och sedan ska studera på harvard/yale. Dock är båda raserna kauksier.

Ps: Enorm trött!

Förstod inte så mycket av den texten. :P Jag vet dock att latinamerikaner och nordamerikaner INTE är av samma "ras". Latinamerikaner är "hispanic" och nordamerikaner är "caucasian" eller kaukasisk. (:!!!:)

Bara för att ens far är industrimagnat, måste inte barnet i sin tur vara blivande hjärnkirurg. Allt ligger inte i generna.

Dessutom, ni darwinister älskar ju det hierarkiska systemet. Hur fungerar det om alla blir "assmarta"? Vem skall städa toaletterna? >_<

Förresten, korkad idé att ta bort barnbidraget. Det blir ju väldigt human tillvaro för barnet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstod inte så mycket av den texten. :P  Jag vet dock att latinamerikaner och nordamerikaner INTE är av samma "ras". Latinamerikaner är "hispanic" och nordamerikaner är "caucasian" eller kaukasisk. (:!!!:)

Bara för att ens far är industrimagnat, måste inte barnet i sin tur vara blivande hjärnkirurg. Allt ligger inte i generna.

Dessutom, ni darwinister älskar ju det hierarkiska systemet. Hur fungerar det om alla blir "assmarta"? Vem skall städa toaletterna? >_<

Förresten, korkad idé att ta bort barnbidraget. Det blir ju väldigt human tillvaro för barnet. ;)

ehh? Det finns ju blandraser också men annars är det bra..

Nej, men kom inte och säg att chanserna för en bättre tillvaro är mindre i västvärlden än 3dje världen. Dom är flera miljoner gånger högre. Och det du snackar om nu är inte darwins system. DU LÄR DIG DARWINS TES I SJUNDE KLASS! Du får vänta några år antar jag. Idagens sverige tror alla på darwins teori förutom massa religösa skithögar. Men ser du några "assmarta" städa toaletterna? Det är den officela förklaring till djurens olikheter.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ooooooooooooooooooooohhhhhhh.. Polist utbildning på kuba, 14 dagar. i sverige 6 år.. Borde dom få blir svenska poliser då?

Lägg av... Utbildningen i tillexempel grekland äger sönder dina sex år i polishögskolan... Det är ju från grekland som lärdomen kommer, eller vad man ska säga. Och hur många invandrande greker har höga poster i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg av... Utbildningen i tillexempel grekland äger sönder dina sex år i polishögskolan... Det är ju från grekland som lärdomen kommer, eller vad man ska säga. Och hur många invandrande greker har höga poster i Sverige?

Och?? Och?? Vad spelar det för roll! En eloge till grekland däremot. så bara för dom har en bra utbildning betyder det att det ska komma hit flera tusen för att arbeta?

Du kan säga att demokratin är grekisk men vad spelar det för roll, ska alla länder isolera sig och skita i resten? Nej!

Mikolan: Det är läkar brist pga invandrare så om vi skickar ut alla har vi överskott istället! >_<

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och?? Och?? Vad spelar det för roll! En eloge till grekland däremot. så bara för dom har en bra utbildning betyder det att det ska komma hit flera tusen för att arbeta?

Du kan säga att demokratin är grekisk men vad spelar det för roll, ska alla länder isolera sig och skita i resten? Nej!

Mikolan: Det är läkar brist pga invandrare så om vi skickar ut alla har vi överskott istället! -_-

Det är ju du som vill att alla länder ska isolera sig, eftersom du inte gillar invandring... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många assmarta städare... Invandrare får nästan aldrig bra jobb fast de är högutbildade...

Edit: Och vad menas egentligen med "smart"?

Visst finns det smarta städare. Med "smart" menar jag i detta sammanhang ambitiös.

Anledningen att det inte finns så många invandrare med bra jobb är pga att företagen ägs av överbetalda skitstövlar med fördomar. Om man hade utvidgat den offentliga sektorn hade staten kunnat anställa fler invandrare och kvinnor. Dessutom hade kvinnor fått högre lön. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst finns det smarta städare. Med "smart" menar jag i detta sammanhang ambitiös.

Anledningen att det inte finns så många invandrare med bra jobb är pga att företagen ägs av överbetalda skitstövlar med fördomar. Om man hade utvidgat den offentliga sektorn hade staten kunnat anställa fler invandrare och kvinnor. Dessutom hade kvinnor fått högre lön. :rolleyes:

Vet du ens engång vad "offentliga sektorn" betyder??

Snälla, man anställer inte folk med en B utbilding och inte kan språket.. Sovjets "regering@ var endast av manligt k;n, fixa ihop n[got b'ttre s[ f[r du nobel priset. vette fan ass[, ' [ funkar inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är så naturen funkar, men det gör den även hos människor. Vi behöver inte hjälpa den på traven genom att döda människor vi tycker är svagare. Naturen tar hand om det, precis som jag skrev. Sluta kalla folk för snorungar. Och din text... Du har bara varit uppe i runt 40 timmar, men snackar som om du blivit uthackad ur ett isblock på Antarktis och fått en strumpa i käften...

Du läser verkligen med häcken!

Jag skrev att jag INTE vill att folk ska dödas.

Och jag har aldrig någonsin kommit på tanken att läsa mein kamph!

Jag snackar inte rasbiologi, eftersom att t ex en svart kan vara lika asbra/urusel som en vit. Människor kan inte avgöra vilka som är mer eller mindre lämpade. Men Sveriges övergenerösa bidrag har nästan satt evolutionslagen ur spel. Nuförtiden är det bara de fula som inte får avkomma.

Varför ska inte jag få avkomma? Åsikter går inte vidare genom DNA! Däremot bärs intelligens, utseende, stryrka och sådanna saker vidare! Jag är stark, är rätt smart (om mina betyg ska få tala), och såklart: jag är stilig (säger alla tjejer jag känner i alla fall).

Det ni skriver kommer direkt från hjärtat. Det jag skriver kommer från hjärnan.

Jag snackar inte om att en kvinna på socialbidrag är en sämre mamma, utan om att hon med stor sannolikhet kommer få en unge som, precis som hon själv kommer leva på socialbidrag för att ungen saknar lust att arbeta.

Ett mål som varje politiker har är att alla ska jobba, vilket är orealistiskt om alla har lat-genen!

Och försök inte förvränga det jag skrev nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar inte om att en kvinna på socialbidrag är en sämre mamma, utan om att hon med stor sannolikhet kommer få en unge som, precis som hon själv kommer leva på socialbidrag för att ungen saknar lust att arbeta.

öhm , jag tror det är tvärt om faktiskt , att ungen VILL Jobba för att den vet hut det är att leva nere i skiten och den vill inte ha det så i hela sitt liv.

Darkjak : jag har sagt det förut och jag säger det igen.

Du e rubbad !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och försök inte förvränga det jag skrev nu!

Om det "förvrängs", kan det bero på två saker:

1. Du skriver så grötigt och osammanhängande så man inte riktigt fattar vad du menar.

2. Du ändrar åsikter oftare än en kaninmorsa blir på smällen. Ena sekunden ska alla dödas eftersom de är fula, i nästa är du ledsen för att de fula inte får några ungar?

Ja du..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar inte om att en kvinna på socialbidrag är en sämre mamma, utan om att hon med stor sannolikhet kommer få en unge som, precis som hon själv kommer leva på socialbidrag för att ungen saknar lust att arbeta.

Jag skulle väldigt gärna se dig utveckla din teori om att en socialbidragstagande skulle vara ärftligt. Enligt dig är det ju stor sannolikhet och då har du kanske vetenskapliga undersökningar som stödjer dina åsikter?

Jag bör kanske påpeka för dig att socialbidragtagare inte lever något lyxliv.

Pengarna man får är först och främst tillför att betala räkningar och räcker inte direkt till att betala dyra märkeskläder eller utlandsresor. Får man mat på bordet ska man vara glad.

Istället för att sitta och hitta på sagor kanske du borde göra lite fältforskning och besöka ett socialtjänstkontor. Där finns säkert väldigt trevliga och insatta individer som kan ge bra information kring hur bidragstagandet funkar.

Att bli socialt utslagen är inget som är svårt. Det kan drabba vem som helst inklusive den lilla elit du anser dig tillhöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det "förvrängs", kan det bero på två saker:

1. Du skriver så grötigt och osammanhängande så man inte riktigt fattar vad du menar.

2. Du ändrar åsikter oftare än en kaninmorsa blir på smällen. Ena sekunden ska alla dödas eftersom de är fula, i nästa är du ledsen för att de fula inte får några ungar?

Ja du..

2)Var och när påstod jag att någon ska dödas? Jag skrev att de ska dö UT! Många gener har dött ut, utan användning av MORD!

Och vad menar ni med "soicalt utslagen"? Jag snackar om människor som inte VILL jobba, och lever på andra som parasiter. Jag talar inte om folk som är arbetsskadade, eller av annan orsak inte KAN arbeta. Att vilja och att kunna är olika saker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad menar ni med "soicalt utslagen"? Jag snackar om människor som inte VILL jobba, och lever på andra som parasiter. Jag talar inte om folk som är arbetsskadade, eller av annan orsak inte KAN arbeta. Att vilja och att kunna är olika saker!

Det är väl inte bara dom som drabbas om man t.ex. tar bort barnbidraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar inte om att en kvinna på socialbidrag är en sämre mamma, utan om att hon med stor sannolikhet kommer få en unge som, precis som hon själv kommer leva på socialbidrag för att ungen saknar lust att arbeta.

Ett mål som varje politiker har är att alla ska jobba, vilket är orealistiskt om alla har lat-genen!

Vad har du för bevis på det?

Menar du att folk som har fattiga föräldrar också kommer förbli fattiga, att barn som har narkomaner till föräldrar också kommer att bli knarkare, att ett barn kommer åka in i fängelse om fadern/modern också gjorde under barnets uppväxt.

Eller va fan är en "lat-gen"?

Sedan så undrar jag om din signatur är ironisk då folkparti vill tillåtna buggning av kriminella (men de kanske inte räknas som individer?).

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...