Jump to content

Politik


darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan fan inte göra annat än och hålla med här, låter ju trevligt för ungen som har 2 homosexuella föräldrar att gå i skolan och få en massa skit för det.

Homosexuella ska inte få adoptera.

Så istället för att få skolorna att agera hårdare mot mobbing och se till att ändra folks attityd tar vi istället ifrån en viss "folkgrupp" rätten att skaffa barn.

Bra idé :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan fan inte göra annat än och hålla med här, låter ju trevligt för ungen som har 2 homosexuella föräldrar att gå i skolan och få en massa skit för det.

Homosexuella ska inte få adoptera.

Varför döljer du din homofobi genom att skylla på skoland mobbare?

Och varför tycker du att ett odemokratiskt samhälle där rättigheterna inte är domsamma för alla medborgare är bra?

Vad jag vet är sodomi inget brott i det här landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför döljer du din homofobi genom att skylla på skoland mobbare?

Och varför tycker du att ett odemokratiskt samhälle där rättigheterna inte är domsamma för alla medborgare är bra?

Vad jag vet är sodomi inget brott i det här landet.

Jag har ingen homofobi, men fatta själv för fan, Om du sa i skolan att dina pappor kör varandra i skitan varje kväll, skulle du va populärast i skolan då? näh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen homofobi, men fatta själv för fan, Om du sa i skolan att dina pappor kör varandra i skitan varje kväll, skulle du va populärast i skolan då? näh.

Vem säjer att dom "kör varandra i skiten" (som du så fint uttryckte det)?

Såhär då eller?

-Har ni spelat Half-Life 2?

-Nä, men mina pappor kör varandra i skiten varje kväll

Finns det nåt bra tillfälle att säja det? Varför skulle man säja det?

Barn är tillräckligt smarta att fatta att man inte säjer så...

Homosexuella SKA få adoptera.. Det finns redan 40 000 barn som har homosexuella föräldrar...

EDIT: Jag blev Reply 666 :wub: .

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar ett annat exempel då,

Du berättar för en polare att du har 2 homosexuella föräldrar, han kanske tycker att det är fy skam, och säger det till nån annan och så vidare. Sen vet hela skolan om det, och tycker att det är fy skabb..tror inte alla skulle va "schyssta" längre då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det får mig att gå in på ett annat ämne. Vad bör man göra med skolans mobbare? Ska dom få hålla på? Byta klass?

Sätta dom i en skola för alla mobbare kanske?

Men det är ju bara det, ingen lärare i skolan verkar ju märka att det pågår mobbing, så det blir ju svårt det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte att det var dags att jag la till min synpunkt i den här politiska debatten,

jag håller till viss mån med Joey ponken här men, skillnaden är att jag har haft den här diskussionen med så kallade homosexuella aktivister och det var på gränsen att jag kom undan med livet i behåll hade jag stannat i det där rummet 5 minuter längre så hade jag nog råkat ut för en fab 5 makeover, Ha ho

skämt åsido jag vet att homosexuella kan vara mycket bättre föräldrar än heterosexuella, men faktum är att vi lever i ett fortfarande rätt så trångsynt samhälle och homosexualitet är inte fullt accepterat, och det är därför det är väldigt själviskt från de homosexuellas sida att vilja adoptera barn jag menar det klart att ett homosexuellt par kan ge ett barn all den kärlek han/hon behöver osv

men det är inte rättvist för barnet, Jag menar såklart kan ju ingen välja sina föräldrar men jag har pratat med många homosexuella som förstår mitt argument för jag skulle inte vilja ha 2 föräldrar av samma kön och det som jag hört från andra homosexuella så verkar det som det inte skulle va en sån stor höjdare för dem själva

Jag har inget emot bögar eller lesbiska eller så jag tycker bara att ett barns välfärd är mycket viktigare än någons försök att bilda en ofunktionell familj som kommer att gå igenom stora svårigheter, ett barn borde inte komma in till den här världen med en sån börda att bära på

kanske om vi levde i en perfekt värld där alla höll hand med varandra, käka gratis glass varje dag och red omkring på enhörningar genom förtrollade ängar

och ingen visste vad mobbing och rasism var för nåt så skulle det funka

men tyvärr så kommer inte det där hända nån gång snart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla sillar.

Det är inte barnet eller barnens föräldrars (de homosexuellas) fel att idioterna i skolan inte kan acceptera att ens föräldrar är homosexuella.

Det är inte barnet eller barnens föräldrars fel att idioterna i skolan inte kan acceptera att man har en handikappad förälder.

En kille i min klass, han berättade att hans mamma hade en sjukdom som kan liknas till damp.

Ingen i min klass hoppade på honom och började reta honom.

Det är bara ni som är så jävla rädda, fega och idiotiska för att förändringar ska hända.

Att säga att det är en börda att bära på att man har föräldrar som är homosexuella.

Det är väll mycket bättre att ha fullt friska föräldrar än att ha en mamma/pappa som är alkolist, senil eller har något handikapp?

Du slipper oroa dig för att något ska hända mm.

LÄNGE LEVE JÄMSTÄLDIGHETEN!!!

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omöjligt att säga.. byter du klass på dom flyttar du bara problemet..

Så sa min lärare och mig också :P fast vi mobbade inte någon :P vi har bara svårt för att hålla tyst .

EDIT:

Det är ju föräldrarnas uppgift att lära barnet att INTE Mobba även om dom har 2 pappor eller mammor .Men det är ju sånna som Carolus , Darkjak osv. som kommer att lära barnen att det är Fel att ha 2 pappor eller Mammor.

Over and Out.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...