Jump to content

Förbannad!


Gizmo04
 Share

Recommended Posts

Ni kan raportera samma topic hur mycket ni vill.. Blir bara lite mer att läsa.. :huh:

Lite jobbigt är det bara att alla nybörjare trycker på report när dom ska quota eller vad dom nu ska göra..

Ganska frustrerande när man kolla in en report så står det nått i stuk med "wow vilken cool bild, skicka den till min mail" som ex.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att skapa en starta en disskution som disskuterades för 4månader sen är inte samma som att starta en topic och en lika dant topic startades går dagen. Jag tycker det borde va så här :

Att om jag skapar en topic ... vi säger "Bild på dig" (lägger den i allmämt) sen när jag går in där om jag hittat en annan topic om "Bild på dig" på den sidan bara så är den onödig men om den inte finns me så är den godkänd så tycker jag de borde vara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall man vill skapa en ny tråd är det väl inte så himla jobbigt att gå igenom forumet först? Eller hur? Man behöver ju inte kolla igenom hela forumet. Ifall man vill skriva om något allmänt så är det ju bara att kolla första sidan av allmänt, det räcker ju. Och förresten så är det ingen som hackar på nybörjarna ifall man skriver tex "fel tråd grabben".. Jag tycker att du överdriver lite grann fighter2004. Han som rapporterade denna topic tycker jag oxå överdriver. Jag tycker att den ska få va kvar, för alla är vi ju olika, och tycker olika. Alla har rätt och säga vad dom tycker som fighter2004 redan har visat med denna tråd. Och resten av oss har oxå sagt våran mening. Ha det bra alla kära forum vänner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har blivit så hatade av de flesta nu, bara för att vi klagar på medlemarna. Det är aldrig några seriösa topicar, i de seriösa trådarna (om någon frågar något) klagar vi inte. Det är bara en jävla mass "SA sKa bLi KuL eLLer hUr, det rimmar ju.!!")#/# :D;):D:huh::D "

I såna trådar måste man bara säga till, så du menar att vi ska bara skita i vad de gör och så blir forumet förstört <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst tycker många som du att man ska få ställa frågor i ett forum medans många andra, i alla fall i detta forum tydligen inte gör det.

Många leker moderatorer och klagar på Topics som kanske är i fel forum, eller känns oseriösa. Varför? Ingen aning. Det finns flera moderatorer som läser det mesta i de olika forumen och som låser/flyttar de trådar som behöver flyttas. Att leka polis istället för att svara på frågan är ju det dummaste man kan göra. Det talar ju emot en själv.

"Gud vilken onödig topic! Mod lås?"

Detta flyttar ju bara upp den, enligt personen, onödiga topicen längst upp i listan. Varför inte bara trycka report och hålla sig utanför i övrigt? Det är minst lika irreterande med folk som tjatar om hur dumma vissa trådar är.

Är det inte att gnälla ,mer off-topic än att ställa en redan ställd fråga? Borde inte de som gnäller få varningar för att de inte håller sig till ämnet? Tänk på det ni...

Förövrigt borde man hänvisa tydligare till GTASajtens San Andreas del, utanför forumet, där det finns svar på de flesta frågor...

Det där var otroligt bra sagt :)

Håller med till Fullo (eller nått)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall man vill skapa en ny tråd är det väl inte så himla jobbigt att gå igenom forumet först? Eller hur? Man behöver ju inte kolla igenom hela forumet. Ifall man vill skriva om något allmänt så är det ju bara att kolla första sidan av allmänt, det räcker ju. Och förresten så är det ingen som hackar på nybörjarna ifall man skriver tex "fel tråd grabben".. Jag tycker att du överdriver lite grann fighter2004. Han som rapporterade denna topic tycker jag oxå överdriver. Jag tycker att den ska få va kvar, för alla är vi ju olika, och tycker olika. Alla har rätt och säga vad dom tycker som fighter2004 redan har visat med denna tråd. Och resten av oss har oxå sagt våran mening. Ha det bra alla kära forum vänner!!!

Man kan använda sökfuntionen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid någon stackare som lägger upp en fråga eller att de sätt något, Han blir överöst av en massa skit om att det redan finns en topic med samma ämne eller med ett ämne som kan knytas samman med hans fråga eller påstående.

Jag måste säga att du övereagerar lite, men det som du säger att folk bli får massa skit för att dom säger något dumt kan stämma. T.ex så var det någon som frågade om någon kunde lägga in NFS:Undergruond banan till VC, eftersom han trodde att man bara behövde flytta modelfilerna. Inte så ologiskt om man inte kan så mycket om hur spel är uppbyggda. Sedan kom det kommentar efter kommentar där folk utbrast hur dum han var för att han inte visste det, att han var ett pucko, och så vidare.

Där hade bara en enkel kommentar som "det går inte för att..." räckt istället för "idiot <_< "...

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att man ska ha en lite gömd regel som går ut på att man iaf inte postar en likadan topic im det finns på första sidan.. En del kanske inte vet hur man kollar andra sidor med första sidan ser alla.. <_<:lol:

Det låter som en bra idé. det skulle iallafall minska risken med att det kommer 2 lika trådar när inpå varandra.

Men sen om det kommer en likadan tråd som redan finns så kan man ju länka till den som är äldre istället för att flama den som startade tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...