Jump to content

Ladda ner GTA...


Marquis
 Share

Recommended Posts

Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! :blink: Men det gick ju inte tyvärr :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! :blink: Men det gick ju inte tyvärr :P

Beställ Total GTA(GTA, GTA London och GTA2 i samlarbox) på webbhallen, jag beställde det igår.

Total GTA på Webbhallen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! :blink: Men det gick ju inte tyvärr :P

Det finns inte längre. HA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Du måste nog mena 28mb, är den på 28kb är det screenshots eller demo.

Jag har precis laddat hem gta1 (hela versionen).(funkar perfekt med undantag från grafiken, men det kanske ska vara så)

Tryck F11 och välj 800x600x32, då får du bra grafik... -_- Om det skulle lagga eller gå för snabbt så tryck F8.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...