Jump to content

Looks


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt.

Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien.

Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>.

Ett tips: LÄS REGLERNA! Varning 1/5 on the way!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tänkte mig mer en inte tränad kropp men inte fet heller. converse skor, jeans (vanliga, inte något baggyskit och inge tajt heller) och en T-shirt... bara för Carl är gängmedlem och kriminel tänkter jag inte se ut som något ghetto slödder

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när nyheten som säger att man kan mixa kläder har kommit så blir ju alternativen och möjligheterna ännu fler, så jämra kul det kommer bli!

Ta en titt i garderoben varje morgon och se vad man ska ha på sig idag...

ja håller med... fan jag kommer mixa allt jag hittar... man kan ju inte nu när man fått den infon att man kan mixa kläder gå runt i bra kläder... man ska ju se ful ut också

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>.

kanske detta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska göra 3 profiler:

1. En seriös profil där min karaktör ser cool ut! :unsure:

Är visserligen bakifrån, men nåt i stil med denna frilla och skägg. Sånna eller sånna kläder. Några coola tattos också. :P

2. En fet typ som tror han är nåt. :wub:

Affrofrilla och några "snygga" kläder.

3. En vegetarian med affro. ^_^

Fattiga slitna kläder med rastaflätor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt.

Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien.

Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>.

Nej jag laddade inte ner det. Jag köpte dom tre första säsongerna och såg dom sista på 3an. Jag tror dom visar repriserna på ztv igår var avsnittet där ryan dödade kennan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min snubbe ska vara vältränad till max oxh med en "tight" t-shirt (vit). Han ska ha svarta byxor med ett vitt skärp. Han ska ha snaggat hår och två tatueringar på vardera arm + en i nacken. Hanska även ha vita strumpor och streetskor...och en "butterfly" (kniv i bakfickan och i handen ska han han en fet desert eagle...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...