Jump to content

Looks


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fick en vision grabbar. Samuel l jackson pulp fiction någon?

EDIT: nej den är inte bäst även om Oz är kantigare våldsamare och extremt kraftfullt. Så har den inte samma humor och coola karaktärer som sopranos.

Jag har inte sett Sopranos så mycket, men jag tycker helt klart att Oz är en av de bästa serierna som har gått på TV. Tyvärr så tycker jag inte att Oz fick den uppmärksamhet serien förtjänade.

När jag började kolla, i våras, gick det vardagar vid midnatt.

Min favoritkaraktär är Ryan O'Reilley (om inte Adebisi för hans mössa och sköna stil).

I varje avsnitt är det ju nån som dör, det är ju typ bara tre personer som hänger med genom hela serien. Jag blev riktigt förvånad när Augustus Hill och Kareem Said dog. (Hoppas jag inte avslöjar nåt för folk som inte har tänkte se hela serien.)

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Min CJ ska ha snaggat ner till och lite mer hår längre upp på huvudet och lite skägg. Eftersom att OGF's färg är grön ska han ha ett grönt basketlinne på sig, tillsammans med några bersa baggyjeans och colla dojor. En guldhalskedja till det och några tattos. (w00t)

Låter det bra?

Sen ska jag ha en oseriös där CJ ser ut som Jabba the Hutt med affrofrilla och blå kostym. :lol:

En där han är hippeaktig och är asspinkig, har inge tröja och några slitna byxor. (w00t)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...