Jump to content

DEATH ROW


motorsåg
 Share

Recommended Posts

jag klarar inte den jag köper alla vapen och skyddsväst men det går ju inte för ja dör direkt

hjälp mig tack på förhand

ja tog första bästa bil och rammade de tre männen vid första porten, sen hoppade jag ut och sköt ner dem som kom springande... sedan gick jag runt vänster och sköt gubben uppe på kranen, rusade sedan in där Lance sitter sen sköt ja gubbarna där... tog bilen utanför körde lance till ett sjukhus!!! klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan du ta sniper om du är dålig i närstider

det tar ju sån tid......jag snipra dom första tre vid bilen......ramma bort bilen men en annan bil.....drivebya han direkt till höger....körde över dom två som kom springande, sen körde jag upp för den där "backen"....och drog en uzi runda på alla övriga förutom han i huset där lasse är....han gick jag ner och tog med uzin....sen var det typ klart

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har ett bra tips, så gjorde jag....

åk och köp shotgun och ett vapen som man siktar manuellt med,

sen åk till skroten och spring upp på taket i närheten av ingången

och spräng bilen som står ivägen, sen ta fram ditt shotgun, spring

in där och döda alla (lätt men shotgun), och sen är det bara att

rädda Lance men innan du sätter dig i bilen, så spring ut i vägen tills

det kommer fram en rosa text. Då ska du snabbt springa tillbaka, till

sopptippen sen när bilarna kommer så se till att du spränger alla

bilar, (men akta så inte du eller Lance blir påkörda så ta skydd men

du måste fortfarande se bilarna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ultimata!!!

Vapen: Sniper, skyddsväst, pumphagelgeväret o en rocket luncher

Hur gör jag?: Tag en helikopter och åk till Kent Paul. Gå in. Tag helikoptern och åk till stället och ställ helikoptern på ett tak i närheten som du kan gå upp och ner på. Skut den första bilen med rocket lunchern. Ställ dig vid den sprängda bilen och snipra alla gubbar som kommer rusande mot dig. Spring bort mot "huset" som Lance sitter i. Skut dom tre gubbarna som är där med hagelbössan. Hämta Lance. Tag bilen som står brevid huset och åk till din helikopter. Åk till sjukhuset och voialla!!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jappz....det gjorde jag.......jag gick och "snodde" en pansarvagn.........sen gasade jag in........tog fram hagelbössan och peppra alla som va i närheten + han som stod uppe på det berget.......sen pepprade jag dom som stod och vaktade lance.......dom tre gubbarna.......sen tog jag pansarvagnen och körde till sjukhuset.......körde på alla bilar som va ivägen....... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jappz....det gjorde jag.......jag gick och "snodde" en pansarvagn.........sen gasade jag in........tog fram hagelbössan och peppra alla som va i närheten + han som stod uppe på det berget.......sen pepprade jag dom som stod och vaktade lance.......dom tre gubbarna.......sen tog jag pansarvagnen och körde till sjukhuset.......körde på alla bilar som va ivägen....... ^_^

Hur ser stridsvagnen ut. Som i GTA3 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för sista gången:köp skyddsväst och 2 bra pistoler(gör det innan du gör uppdraget)och sen köp hyman condo och ta helikoptern där..........sen landar du någonstans där.......köp helst en sniper så du kan sikta........sen rädda lance och ta helikoptern igen och kör till "hospital" så voialla......

Precis det jag skrivit kanske??!! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...