Jump to content

DEATH ROW


motorsåg
 Share

Recommended Posts

Klarade du den med helikopter?

Awww...kan ingen hjälpa mig...hmm...tror du verkligen helikopter-mojsen fungerar? -_-

Jag vet inte ens var jag kan hitta en helikopter...finns det något ställe där det finns en helikopter, och man inte behöver köpa huset? :rolleyes:

Hmm...ska prova igen idag...är i skolan nu... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp...har inget hus...kan typ inte köpa några hus, trots att jag klarat till death row!

Vad är det för ett tak som alla pratar om, som man ska kunna gå upp på???

Jag hittar det inte! Behöver en bra beskrivning!

Någon som har nått tips på ett bra fordom att köra på det uppdraget?

Redigerad av Leone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte dit med en pcg 600(så det skulle gå fort...så han inte förlorar så mycke liv)sen när jag var där tog jag en Vodoo (men det spelar ingen roll vilken bil) och körde fram en bit mot ingången,då snipra jag dom tre som är där.Sen hoppa jag in i Vodoo'n och ramma bilen på framdelen.Jag gjorde en driveby på han som var direkt till höger.Framför bilen kommer det springande två(kanske tre)män,dom körde jag över.Direkt efter det körde jag upp på den gröna rampen.dödade alla jag kunde se med uzi'n.Sen gick jag ner till Lance och där står då enkille som jag matade ful med bly.Sen var det bara att knyta loss Lance och köra till sjukhuset.

Första gången jag körde den här taktiken,blev lance skjuten ca 0,5 - 0,6 sekunder efter jag lossat honom......piff sa det...sen låg han bara där.

Blev man nå sur då eller.

PS.Jag kan inte fatta att alla har såna rediga problem med det här uppdraget.....jag tycker det var lagom svårt...det är ju bara kul med lite utmaning

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte dit med en pcg 600(så det skulle gå fort...så han inte förlorar så mycke liv)sen när jag var där tog jag en Vodoo (men det spelar ingen roll vilken bil) och körde fram en bit mot ingången,då snipra jag dom tre som är där.Sen hoppa jag in i Vodoo'n och ramma bilen på framdelen.Jag gjorde en driveby på han som var direkt till höger.Framför bilen kommer det springande två(kanske tre)män,dom körde jag över.Direkt efter det körde jag upp på den gröna rampen.dödade alla jag kunde se med uzi'n.Sen gick jag ner till Lance och där står då enkille som jag matade ful med bly.Sen var det bara att knyta loss Lance och köra till sjukhuset.

Första gången jag körde den här taktiken,blev lance skjuten ca 0,5 - 0,6 sekunder efter jag lossat honom......piff sa det...sen låg han bara där.

Blev man nå sur då eller.

PS.Jag kan inte fatta att alla har såna rediga problem med det här uppdraget.....jag tycker det var lagom svårt...det är ju bara kul med lite utmaning

Tack för hjälpen!

Ska prova... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leone:Jag klarade så här det var skit enkelt!!....

När jag hade dödat dom där gubbarna så kommer ju dom där bilaran då sprang jag ut tills den där texten kom sen tog jag fram mitt shootgun och sprang på nåt sånt hät grönt??tror jag! stog jag där på ingen bil eller nå kommer ju inte upp så då går dom ju ut från bilaran så skuter jag bara dom sen är det bara att köra lungt till sjukhuset!! :rolleyes::rolleyes::lol::lol::P-_-B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...