Jump to content

Nazistgäng eller kommunistgäng


emo
 Share

Recommended Posts

nä jag tycker inte värkligen inte den ska vara mesigare än några andra gäng... alltså jag snackar inte att den ska spribga runt på gatorna med overol och hitler mush utan med jeans, boots och bombarjacka med rakade skallar typ... men man ska vara emot dem i spelet menar jag

tycker då inte att dom skall vara nåra skins inte!

visserligen så är ju tyvär en väldans massa skins nazister...

men det drar ju bara skam över skinhead kulturen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

tycker då inte att dom skall vara nåra skins inte!

visserligen så är ju tyvär en väldans massa skins nazister...

men det drar ju bara skam över skinhead kulturen...

ja du kanske har rätt... men man får se vilka gáng det blir... hoppas det inte bara inte det blir mera ghetto gäng än andra gäng... måste vara lite variation... hoppas dem har bikers iaf som i vice city

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder det egenligen, har alltid undat det.

Var det inte britterna som hade det på sitt flygvapen under andra världskriget? och så bär alla hårdrockare det.

Tyskland hade det på sina flygplan och medaljer osv. Men det hade inget med nazismen att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder det egenligen, har alltid undat det.

Var det inte britterna som hade det på sitt flygvapen under andra världskriget? och så bär alla hårdrockare det.

kolla först på ditt kors sen kolla på bilden som jag la in nu också.... byt bild hörru om du inte vill ha fel respons av folk

post-31-1091567413_thumb.gif

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 50%!

Det skulle vara fel och okänsligt att ha med nazister/kommunister och få dom att framstå som mindervärdiga (hmm ok nazister kanske) men det är inget fel på kommunister, dom tycker bara inte som jag, det är inget brott. Nazister däremot borde inte respekteras med tanke på vad dom vill mot vissa folkgrupper.

Skulle vara onödigt att ha med det i San Andreas, bara ställa till problem.

Men jag måste erkänna att man ibland känner ett sug att spela RTCWolfenstein och blåsa skallen av några nassar  :rolleyes:

Hur ska du ha det?

Jag hatar den här särbehandlingen av nazister. Observera att jag inte är nazist, eller kommunist eller dylik... När jag var yngre var jag inne på högerextrema hållet, men som tur var mognade jag såpass att jag såg vilken skit det var, det kunde lika gärna varit extremvänstern, är jävligt mycke en slump i vilket "fack" man hammnar när man är ung...

Men man måste ju acceptera att det finns tokstollar som kallar sig anarkister som slår sönder skyltfönster så finns det nazister... Du kan ju inte bestämma över tex nazister och säga att det är fel, då är du inte bättre än dem...'

edit.

Sedan hur fan kan ni få det här till hets mot folkgrupp? :mellow:

Redigerad av jowi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kolla först på ditt kors sen kolla på bilden som jag la in nu också.... byt bild hörru om du inte vill ha fel respons av folk

Wtf spela roll..

Tror jag ska ha ett hakors som avatar.. Det är en indisk symbol för lycka..

Nazismen har snott det mesta.. Inget dom har kommit på själva..

Och jag tycker det är hets mot folkgrupp ändå..

Det kan bara vara ett gäng med vita, dom behöver inte vara nassar.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men du är en sämre människa för att du stödjer idén om att alla människor, oavsett utbildning, kan bli läkare såväl som pilot, polis, politiker osv.. :shifty:

det behöver man inte tycka om man är kommunist, finns olika sortes och det beror på hur insatt man är i det, jag sa vad jag står för och det är de jag står hos kommunisternas tankar om facismen! Du verkar vara en äkligfacist så som du pratar om utbildningen! Finns folk som har svårt i skolan och högermesarna gör inte ett skit för att dom ska få nån hjälp, jag va en av dom som hade vårt i skolan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...