Jump to content

jävla skit.


mrK
 Share

Recommended Posts

satt och spelade lite vc i går kväll,klantade mig på nåt uppdrag och fick för mig att jag skulle prova några fusk från gamers.com,när jag sedan skulle spara så stod nåt i stil med:

one or more cheats has bee´n activated this may affect your further game,we advise you not to save.

så jag tänkte shit och laddade om från förra savningen och gjorde uppdraget igen och när jag skulle spara igen så dök samma text upp och eftersom jag var astrött så sket jag i vilket,men när jag sedan vaknade i morse fick jag panikjag pallar ju verkligen inte spela óm hela skiten vad tror ni detta får för konsekvenser,eller har möjligtvis någon annan råkat ut för detta.tack på förhand -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

får vi se när jag kommer hem hoppas det,men skit samma -_-

det är lugnt killen oroa dig inte, den bara påpekar att det används fusk. och att det finns fusk som inte går att få bort typ galna invånare och annat, men om du bara fuskat med vapen och liv etc. är det lugnt, skit i texten då bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon hur ma kan klara längre.......har klarat 57 %......men sen finns det inga jag kan göra uppdrag hos........

uniqe jumps......playgrounds....arenan....råna affärer..........street racing.........polis- brandbil- taxi- uppdrag.......hidden packages...

fylla garagen på sunshine autos...m.m m.m

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...