Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Någon som sett denna dokumentär av Michel Moore om Bush? Jag blev chockad när jag såg den, liksom Bush visste om att usama planerade atacken mot world trade center. Men han brydde sig inte om det, min teori är att han tyckte att de skulle ge honom en anledning att gå in i irak och kunna stjäla olja och annat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Har du inte läst ElGatos underbara tråd "I anknytning till USA tråden"? Den handlar om just vad regeringen visste och inte visste...bla bla... Har inte sett filmen än...men f*n vad jag längtar efter att få se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Jag ska nog se den så snart som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Måste ta å se den snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Längtar tills ja får se den, 'Bownling for columbine' Var ju asbra! Sen som Funny sa, kolla i anknytning till usa tråden... där står en jikkla massa info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Jag har sett den ja... Blev gråtfärdig av att se hur mycket skit som finns omkring oss Visste i och för sig mycket om det där innan men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Såg Bowling for Columbine ensam i en biosal... Farenheit 911 ska självklart också kollas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Såg bowling. Dom fick ett ställe att sluta sälja kulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Såg bowling. Dom fick ett ställe att sluta sälja kulor. fick de inte alla k-mart i amerika att sluta sälja kulor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Inte för att det hör till topicen men jag tror att dom valde 11 septemper för att dom säger ju 9/11 i USA och 911 är ju larmnummret.. bara en teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Inte för att det hör till topicen men jag tror att dom valde 11 septemper för att dom säger ju 9/11 i USA och 911 är ju larmnummret.. bara en teori Teori? , det var ju planerat av terroristerna liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Teori? , det var ju planerat av terroristerna liksom. Ja eller inte. Planerna att kracha in passagerarplan i amerikanska byggnader utvecklades av CIA på 60-talet(Dom skulle skylla på Castro för att kunna invadera Kuba). Sen får man ju tro vad man vill om 9/11 men jag är iaf ganska säker på att flera högt uppsatta Amerikaner var med på noterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ja eller inte. Planerna att kracha in passagerarplan i amerikanska byggnader utvecklades av CIA på 60-talet(Dom skulle skylla på Castro för att kunna invadera Kuba). Sen får man ju tro vad man vill om 9/11 men jag är iaf ganska säker på att flera högt uppsatta Amerikaner var med på noterna. Jaja, jag vet det finns massa teorier, vi lär nog aldrig bli bekräftade på / få veta sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Vi lever i en lögn... Sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jo du.. roligt är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jag blev OTROLIGT berörd av bowling for columbine därefter läste ja flera av hans böcker bl a dumma vita män och jag längtar verkligen efter fahrenheit 9/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag har inte sett varken Bowling for columbine eller Fahrenheit 9/11 men jag längtar NÄSTAN lika mycket efter det som GTA:SA, Sims 2 och Halo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag har inte sett varken Bowling for columbine eller Fahrenheit 9/11 men jag längtar NÄSTAN lika mycket efter det som GTA:SA, Sims 2 och Halo 2. gå ner ti macken å hyr Bowling for columbine då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 gå ner ti macken å hyr Bowling for columbine då Tro mig, jag har testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tro mig, jag har testat det varför gick inte det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts