Jump to content

Fahrenheit 9/11


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Någon som sett denna dokumentär av Michel Moore om Bush? Jag blev chockad när jag såg den, liksom Bush visste om att usama planerade atacken mot world trade center. Men han brydde sig inte om det, min teori är att han tyckte att de skulle ge honom en anledning att gå in i irak och kunna stjäla olja och annat där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teori? :shifty: , det var ju planerat av terroristerna liksom.

Ja eller inte. Planerna att kracha in passagerarplan i amerikanska byggnader utvecklades av CIA på 60-talet(Dom skulle skylla på Castro för att kunna invadera Kuba). Sen får man ju tro vad man vill om 9/11 men jag är iaf ganska säker på att flera högt uppsatta Amerikaner var med på noterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja eller inte. Planerna att kracha in passagerarplan i amerikanska byggnader utvecklades av CIA på 60-talet(Dom skulle skylla på Castro för att kunna invadera Kuba). Sen får man ju tro vad man vill om 9/11 men jag är iaf ganska säker på att flera högt uppsatta Amerikaner var med på noterna.

Jaja, jag vet det finns massa teorier, vi lär nog aldrig bli bekräftade på / få veta sanningen. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...