Jump to content

Hårdrocksnatt!


Bubbli
 Share

Recommended Posts

Det måste ha varit halva sverige som kollade! :P ´jag kollade iaf till motörhead sen somnade jag :lol: tror det var maiden som var bäst, det kunde blivit metallica (vilka jag gillar mest på hela jorden) men det var för dåligt ljud där.

Den sämsta måste ha varit AC/DC, gamla gubbar och deras låtar är inge vidare bra. och till sist vill jag ge ett ord till "the darkness" dom har ju fått alla sina grejor från andra band, tex att hoppa upp med bena isär (nästan spagat) kommer väll från bruce dickinson tror jag hawkins har knappast kommit på det själv; Darkness gå och dra nåt gammalt över er!!

EDIT: Lite info.:

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=15631&a=231240

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WIOOOOOOOOO! Maiden var ju helt sjukt! Fan vilken publik, det mäktigaste jag sett asså, fick galna rysningar i kroppen när "Fear of the dark" kom. Faan vad coolt det var. Metallica var också bra!

Heavy metal parking lot var ju tokskön, vilka sköna lirare asså, där skulle man vart med, synd bara att man var ett 1 år då.

Sen tycker jag AC/DC var riktigt bra den också...Riktigt coola lirare.

Judas Priest såg jag typ 30 minuter på...Den var skojig att kolla på. Skön outfit sångaren hade.

Iron Maiden tar priset...tätt följt av AC/DC!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg hela. :P

Metallica spelningen var riktigt tung men för kort, Iron maiden konserten var helt underbar (särskilt run to the hills och fear of the dark) fast bäst var helt klart AC/DC.

Och den där störtsköna parodin "More Bad news on tour" var så jävla ägande. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag såg inte hela :lol: . Var trött och somnade efter första låten med AC/DC... Men allt var så jävla bra!

Jo just det jag synd att Led Zeppelin inte var med. Men det var små klipp med Led Zeppelin i Hårdrockens historia...

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg typ till AC/DC, har den konserten på VHS och så var jag trött.

Metallica-klippet sög enligt mig, dåliga låtar de visade. Och att Rob Trujillo låter som en fnittrande skolflicka utan trosor... isch. Fast det är inte SVT's fel, men ändå. :unsure:

Iallafall, tyckte det var kul att de fick för sig att visa hårdrock hela natten. Varmt välkommet. Hade förberett mig med Wok och Cola. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja..vi hadde LAN från igår till idag, så vi hadde två TV apparater på samtidigt som vi spelade, så vi såg väll till och från, från 21.00 till 05.00, kollade inte på nått helt utom Metallica, som äger allt i hela världen! :unsure:

Maiden var bra, iallafall Fear of the dark, början är så jävla skön, ACDC var coola också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja vad kan man säga..

maiden var bäst. mcbrain är världens fulaste trummis!

men dem skulle bytt ut metallicas konsert mot s&m. för jag tyckte inte dem körde några bra låtar.. förutom fuel och möjligtvis welcome home(sanatarium)

diggar vad bruce sa om textskrivning.

"if ure experiensing the grim reality of the street.. u wont need some prick to tell u about it"

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...