Jump to content

Djur i San Andreas??


Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tror ni att det kanske kommer att finnas djur i SA?

Skulle vara roligt, typ folk som går ut och rastar hunden på gatan

och katter som springer omkring i gränderna. typ Postal2..

kanske några rådjur på landsbyggden..

självklart ska man kunna skjuta på dem :)

Never say how

much you whant

to do it, just do it!

Skulle inte vara bra för R*, skulle nog få många klagomål och kanske stämmas...

PS: Signatur fixar man under My Controls, sett många nya användare som tar och lägger upp signaturbilder och citat i meddelanden. Upprepning; detta gör man under My Controls, som du hittar långt upp i höger hörn!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som säger att det skulle likna The sims och så. I The sims sköter man inte djuren :D

Och sen vet jag inte om du försökte fixa sign eller bara upload i onödan :)

Och sen nej, jag vill inte ha djur med i Sa. Tycker inte det är roligt att döda djur bara. Vet ej varför men aldrig tyckt det varit roligt, fått skuld känslor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle öndskat att det fanns ett zoo, tex med duvor, elefanter, pappergojer, lamer, tulpaner, och alla dessa djur, det skulle vara otroligt, sedan bara ha friheten att ställa sig på en kulle, kasta en coctail, och djuren är massakerade :D

Tulpaner är växter! :) Och vad är lamer? Menar du llamor?

Men jag tycker att det vore kul med djur. Vakthundar, polishundar och så. Det vore kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Skulle inte vara bra för R*, skulle nog få många klagomål och kanske stämmas...

PS: Signatur fixar man under My Controls, sett många nya användare som tar och lägger upp signaturbilder och citat i meddelanden. Upprepning; detta gör man under My Controls, som du hittar långt upp i höger hörn!!

Alltså det är värre att döda en människa(som man gör i alla GTA spel) än att döda ett djur! dom blir inte stämda för just DEt så varför bli d för att döda ett djur som nte ens vet vad "död" betyder??!?!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...