Jump to content

Ali G & Borat


Kalan
 Share

Gillar ni Ali G & Borat som spelas av Sasha Baron Cohen?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Själv tycker jag att dom är svinkul (japp, jag har dålig humor :P )

Snacka som Ali G

punani – mutta

muff – mutta

aight – all right

me main man – min schysta kompis

fit – tycka att någon är sexig

homies – polare

rank – skit

innit – eller hur?

mingers – ful, trevlig personlighet

booka – ljudet av ett pistolskott

bone – att knulla någon

batty boy – bög

batty milk – sperma

let one rip – fisa

nobbing – knulla

booyaka – okänd

westside – cool

booyakasha= "kill da white man"

:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som inte vet vilka Ali G & Borat är:

Ali G är en loser, som tror att han är en ascool hiphopare... han har nästan alltid mäkeskläder på sig, tex Tommy Hilfiger & Fubu med mera...

Borat är en turist ifrån Kazakstan, som är ofta är på besök i England, han är rätt korkad...

kolla bilden, om du vill veta hur dom ser ut... dom spelas av samma person (Sasha Baron Cohen)

HETT TIPS: se filmen "Ali G In Da House"

I "In da House" så är det ett gäng som har en Volvo 740 som "gängbil" ^_^ man ser den lite på slutet... filmen är föriövrigt mycket fjantig och rolig, ibland så skrattar man nästan så mycket så att man ramlar ut igenom fönstret :shifty:

post-24-1089520441_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tv serien e skitskoj köpte några avsnitt på dvd och så har jag set dom på tv. Jag trode filmen skulle vara skit kul det var den inte tro mig ^_^ Heheh en rolig grej vi skulle se en film på skolan då föreslog jag Ali G. Var lärare(kvinna) blej skit sur på mig o sa at han e rasistisk och sexistisk. En till rolig grej från ali g innit.

Ali G: Okey för att inte den här filmen ska få elva årsgräns. Så ska jag säga ett ord som jag lovar att aldrig säga igen för min respekt mot mina horor. Fitta okej nu har jag sakt det.(nån hamrar i bakgrunden) Men kan du hallå käft din fitta jag e ju på tv. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tv serien e skitskoj köpte några avsnitt på dvd och så har jag set dom på tv. Jag trode filmen skulle vara skit kul det var den inte tro mig :D Heheh en rolig grej vi skulle se en film på skolan då föreslog jag Ali G. Var lärare(kvinna) blej skit sur på mig o sa at han e rasistisk och sexistisk. En till rolig grej från ali g innit.

Ali G: Okey för att inte den här filmen ska få elva årsgräns. Så ska jag säga ett ord som jag lovar att aldrig säga igen för min respekt mot mina horor. Fitta okej nu har jag sakt det.(nån hamrar i bakgrunden) Men kan du hallå käft din fitta jag e ju på tv. :)

okej, jag tycker filmen är skitkul iaf... serien också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...