Jump to content

Röstskådespelarna till karaktärerna


 Share

Recommended Posts

En tråd i Vice City forumet smått bevisar att alla karaktärerna i VC är baserade på deras verkliga röstskådespelare. Någon som har några förslag på vilka som ligger bakom karaktärerna i SA?

Det enda jag kunde hitta vara tt Frank Vincent är bekräftad på IMDB.com men han vet vi ju bara hur han ser ut i verkligheten? eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SJUKT BRA! Tråkia bilder du hittade då, typ samma poser på fotona =)

Det var från någon hemsida, men jag har tänkt på det där innan - speciellt Eazy-E.

Det ser också ut som MC Eiht...Ryder kommer nog vara baserad på Eazy-E eller Mc Eiht (det som stärker tron att det ska baseras på Mc Eiht är ju just eftersom han var med i Menace II Sociaty, vilket San Andreas kommar ta inspiration ifrån).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var från någon hemsida, men jag har tänkt på det där innan - speciellt Eazy-E.

Det ser också ut som MC Eiht...Ryder kommer nog vara baserad på Eazy-E eller Mc Eiht (det som stärker tron att det ska baseras på Mc Eiht är ju just eftersom han var med i Menace II Sociaty, vilket San Andreas kommar ta inspiration ifrån).

mm men vi kan nog utesluta att easy lägger rösten, eftersom att han dog i aids, för många år sen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...