Jump to content

Angående kartan, bilder...


 Share

Recommended Posts

Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt.

Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska...

På svenska:

Tyvärr hade vi ingen möjlighet att ta ett foto av kartan, så vi ritade en ungefärlig representation av vad vi såg.  Det finns självklart landsbygd och mycket mer mellan de tre utritade städerna. Allting du ser på kartan är åtkomligt med bil, och glöm inte, varje stad är lika stor som Vice City.

På engelska:

Unfortunately we were not able to take a picture of the map, therefore we drew an approximate representation of what we saw. There is of course countryside and much more between the 3 outlined cities. Everything you see on the map is accessible by car, and don't forget, each city is the size of GTA Vice City.

Original kartan hittas i denna topic

GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm.

Bilden hittade jag dock på GTAGaming

post-31-1088851416_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt.

Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska...

Original kartan hittas i denna topic

GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm.

Bilden hittade jag dock på GTAGaming

Gött, dom "höghusen" som är på kartan kommer antagligen vara ganska stora städer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den duger! Bra jobbat, Upson :P Tre nyheter nu, du förtjänar @@@@@ :P

Ursäkta min dumhet Arman men vad innebär @@@@@? :D

geilisch: Den är nog inte så där stor, + att den kanske inte är så tom som den ser ut :P Jag vill förövrigt ha en sån ökenväg, i alla fall en!. Bullit biljakt någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt.

Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska...

Original kartan hittas i denna topic

GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm.

Bilden hittade jag dock på GTAGaming

enligt den kartan så finns ingen landsbygd det är ju tre öar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

enligt den kartan så finns ingen landsbygd det är ju tre öar...

fighter skaffa glasögon!!

Den kartan han posta så ere grönt (som då lär var tyå gräs eller nått) och blå (som självklart e vatten) och gult (som då e sand..)

MEn nice karta men jag hoppas att det kanske är lite längre ifrån eller ? lr iaf en jävligt lång sträcka i öknen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...