Jump to content

GTA:sa


 Share

Recommended Posts

Vill börja med att säga att det blir lite för mycket "The sims"-anda över det hela med tanke på att man måste motionera, äta och klippa frillan..

Jag har funderat lite och det är att om människorna kommer att bli lite smartare, det är vad jag har läst, de kommer tex springa eller hjälpa om de ser mig slå ned någon. Betyder det då att de kommer ringa polisen om de ser mig sno en bil eller liknande? Det hade ju varit urkasst.. Jag läste också att bilarna rostade och att de blev smutsiga osv.. Men vem bryr sig? Jag sparar då inte på mina bilar.. ska jag åka nånstans så stoppar jag någon på gatan och tar hans eller hennes bil.. Kan det höra ihop med mina funderingar om att bli anmäld om jag snor en bil, behåll samma bil resten av livet eller köp en ny! Det hade ju varit kul om man kunde sno en bil, "måla om" och sedan sälja den.. jag kommer ihåg att man kunde det i ettan men har inte sett något av det i VC..

De har ju också skaffat en bättre 3dmotor som gör att det kommer komma flera bilar och människor på gatorna, vilket är bra.. men blir det för många bilar så blir det väl kö? tråkigt..

En sista fråga bara. Är man mörk-hyad i SA eller kan man välja (inget rasistiskt, vill bara veta)

(sorry för att det är lite osammanhängande, skrivet vid två olika tillfällen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang, sims andan.. Du behöver inte klippa dig eller träna.. men det kan ju förnöja..

Och jag tror inte man blir anmäld.. Och tänk efter.. Om du skjuter nån i en gränd på VC så kan du få en stjärna.. Nu kanske det är så att iaf nån måste se dig för att du ska få en stjärna.. Och att bilarna blir smutsiga o rostiga är ju bara realistiskt.. Och det finns ju Pay'n'Spray så det är nog ingen fara att dom rostar ihop..Och Köer tror jag inte det blir.. Kanske in någon rånar en bil framför.. Men då är det ju inte så konstigt.. Och vad gör det om det blir kö? Kör man lagligt på GTA.. Skulle inte tro så..

Jag är jävligt förväntansfull och längtar som fan på SA.. Känns som flera år till oktober just nu.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang, sims andan.. Du behöver inte klippa dig eller träna.. men det kan ju förnöja..

Och jag tror inte man blir anmäld.. Och tänk efter.. Om du skjuter nån i en gränd på VC så kan du få en stjärna.. Nu kanske det är så att iaf nån måste se dig för att du ska få en stjärna.. Och att bilarna blir smutsiga o rostiga är ju bara realistiskt.. Och det finns ju Pay'n'Spray så det är nog ingen fara att dom rostar ihop..Och Köer tror jag inte det blir.. Kanske in någon rånar en bil framför.. Men då är det ju inte så konstigt.. Och vad gör det om det blir kö? Kör man lagligt på GTA.. Skulle inte tro så..

Jag är jävligt förväntansfull och längtar som fan på SA.. Känns som flera år till oktober just nu.. -_-

W0RD håller med som fan, känns som en evighet till oktober

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu så skrev inte jag dedär för att klaga eller hcka på Rockstar. Jag kan väl inte dra slutsatser innan jag ens spelat spelet, sälvklart så testar jag det först, drar slutsatser och eventuelt köper det. Var det kasst så skiter jag i det! Det jag skrev var mest frågor skrivna på ett annat sätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stian , om du tar bort allt du sa där så har du GTA VC i handen !! Kan du lika bra spela det ...Varför tycker du det är onödigt att bilen blir smutsig ? OCH !! Det blir verkligare!!! Så sluta prata skit om allt dom ska göra ! Dom kmr bli bra

Herregud, varför måste alla vara positivt inställda till allt som händer?

Får ingen klaga på eran favoritspelserie...blir ni arga då?

Så fort Driv3r lägger in ett skämt om Tommy's fullständiga avsaknad av simkunskaper blir det ramaskri...Herregud folk får väl ha sina egna åsikter utan att alla ska komma och säga: "Snacka inte skit om världen bästa spel"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, varför måste alla vara positivt inställda till allt som händer?

Får ingen klaga på eran favoritspelserie...blir ni arga då?

Så fort Driv3r lägger in ett skämt om Tommy's fullständiga avsaknad av simkunskaper blir det ramaskri...Herregud folk får väl ha sina egna åsikter utan att alla ska komma och säga: "Snacka inte skit om världen bästa spel"!

Sanning!

alla har rätt till sina åsikter grabbs! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om alla får säga sin sak bör inte admin stänga ner o låsa topics !! för dom kanske bara admin tycker är onödigt ,!! för en själv kanske tycker den är viktigt för honom ! (Punkt slut)

Ja självklart. Regler är ju till för att brytas mot så.

Att alla får ha sin egen åsikt är aldrig det samma som att alla har rätt att skapa onödiga topicar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...